دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 42267
منبع : روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)
آیت‌الله سعیدی:

دو قطبی کردن جامعه دغدغه اصلی دشمنان است/ برگزاری دزدانه کنسرت در قم داد متدینین را درآورد

قم نيوز : قم نیوز: تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: دو قطبی کردن جامعه یکی از خواسته‌های مهم دشمنان ماست. چرا که وقتی جامعه دو قطبی شد، نظام دیگر به سمت آن هدفی که در پیش روی خود گذاشته، نمیأ‌رود.
دو قطبی کردن جامعه دغدغه اصلی دشمنان است/ برگزاری دزدانه کنسرت در قم داد متدینین را درآورد
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار اعضای هیئت رزمندگان اسلام قم در سالن محراب حرم مطهر با انتقاد از تلاش برای ترویج شادی و نشاط کاذب گفت: جوانانی که در هیأت‌ها حضور پیدا می‌کنند دارای نشاط روحی می‌شوند ولی برخی به جای این که با این راهکارهای معنوی و عرفانی روحیه مردم را با نشاط کنند، می‌آیند و کنسرت برگزار می‌کنند و پیوسته از آن دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به استقبال گسترده مردم و جوانان از نمایشگاه دفاع مقدس در قم گفت: بر اساس آمار به دست آمده، 30 هزار نفر در نمایشگاه دفاع مقدس شرکت کردند؛ بازدیدی که در آن نشاط، عزت و عبرت وجود دارد ولی عده‌ای می‌آیند و در محوطه‌ای کوچک مراسمی برگزار می‌کنند و فکر هم می‌کنند برایشان پیروزی به دست آمده که در شهر قم بدون هماهنگی کنسرت برگزار و کاری برای جوانان کرده‌اند.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) با بیان اینکه ما دوست داریم شهر و کشورمان آرام باشد، به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر جلوگیری از دو قطبی شدن کشور اشاره کرد و گفت: رهبری یکی از افرادی که در جامعه مطرح بود خواستند که در عرصه انتخابات جلو نیاید تا جامعه دو قطبی نشود؛ ولی عده‌ای می‌آیند و با برگزاری کنسرت در قم، چنین اقدامی را انجام می‌دهند که موجب تأسف ماست.

آیت‌الله سعیدی ادامه داد: بی بی سی اعتراض کرده که حال که آقای فلانی را رهبری از ورود به انتخابات منع کردند، اصولگرایان بیایند و اعتراض کنند، مگر دموکراسی در ایران نیست؟ بی بی سی که تماماً با این آقا مخالف بود، به اصولگرایان پیام می‌دهد که وارد میدان شده و از دموکراسی دفاع کنند. چراکه می‌خواهند از دو قطبی شدن جامعه سود ببرند.

وی افزود: جای تأسف دارد در موقعیتی که جامعه نیاز به وحدت دارد، چنین اقداماتی انجام می‌شود. دو قطبی کردن جامعه یکی از خواسته‌های مهم دشمنان ماست. وقتی جامعه دو قطبی شد، نظام دیگر به سمت آن هدفی که در پیش روی خود گذاشته، نمی رود.

آیت‌الله سعیدی قم را شهر اهل بیت(ع) معرفی کرد و گفت: شهر مقدس قم، جای مهمی است، چراکه در روایات، به عنوان حرم اهل بیت(ع) مطرح شده است. گفته می‌شود که مگر شهرها با هم فرقی می‌کنند و هر چیزی که در دیگر شهرها حلال است، در قم هم حلال است. باید به آنها بگوییم که هر حلالی در همه جا حلال نیست، چرا این را نمی‌فهمید و درک نمی‌کنید؟ هر مکانی نسبت به دیگر مکان‌ها متفاوت است، مکه، مدینه، کربلا، قم و...، هر کدام شرایط خاصی دارند.

وی ادامه داد: همه جای قم حرم اهل بیت(ع) است ولی می‌آیند و کنسرتی را دزدانه برگزار می‌کنند و بعد هم خوشحالند که در قم کنسرتی برگزار شد و می‌گویند این مسئله شکسته شد. چه چیزی را شکستید؟ داد مراجع و متدینین را درآوردید، مردم و علما نگران شدند. شما دلتان خوش است که چند آدم بد حجاب در این جلسه شرکت کردند و گمان کردید شکسته شد؛ برای خودتان بد شد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) تصریح کرد: بنده کسی هستم که در هیچ تریبونی مسؤولان نظام را زیر سؤال نمی‌برم، هر وقت حرفی دارم، به خودشان می گویم، تا اتحاد در جامعه باشد. بگذارند که این مسئله همچنان بماند تا دشمن از اختلافات شاد نشود.

سعیدی با بیان این که هوشیاری مردم و مسؤولان مانع از رسیدن دشمنان به اهداف خود خواهد شد، گفت: شهیدان خون دادن و ما میراث‌داران آنها هستیم، دشمنان کور خواندند که ما دست از باورها و اعتقاداتمان بر می‌داریم و صحنه را خالی می‌کنیم. جانبازان ما امروز نماد مقاومت و شهامت هستند و ما افتخار می‌کنیم که امروز اینها در صحنه‌های مختلف حضور دارند و پرچم‌های مقاومت علیه دشمنان را برافراشته‌اند.

وی با اشاره به ضرورت آشنا سازی نسل امروز با دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان گفت: مسؤولان باید بدانند که با مذاکره کار درست نمی‌شود، این همت‌ها و جهادها بود که ما را به این عزت و استقلال رساند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdca0uny.49nui15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما