پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 42527
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

اتخاذ تمهيدات ويژه براي برگزاري تجمع ۱۲ محرم

قم نيوز : قم نیوز: مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم گفت: شهرداري تمام امكانات خود را بسيج كرده تا تجمع روز ۱۲ محرم با حضور هيئات مذهبي و عزاداران حسيني با شكوه و جلوه‌اي خاص برگزار شود.
اتخاذ تمهيدات ويژه براي برگزاري تجمع ۱۲ محرم
به گزارش قم نیوز، سيدمحسن ميرهادي با اشاره به تدابير انديشيده شده براي برگزاري مراسم ۱۲ محرم در شهر قم اظهار كرد: امسال با هماهنگي مجموعه‌هاي فرهنگي و هيئات استان مراسم بزرگداشت ۱۲ محرم در شهر قم برگزار مي شود.

وي با اشاره به همزماني واقعه ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ با ۱۲ محرم خاطرنشان كرد: امسال به همين مناسبت مراسم بزرگداشت با تجمع هيئات مذهبي شهر با مشاركت شهرداري قم برگزار مي شود.

مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم با اشاره به اقدامات انجام شده براي برگزاري هرچه باشكوه‌تر تجمع ۱۲ محرم گفت: بحث سياه‌پوش نمودن ميدان روح‌الله كه به عنوان مكان اوليه تجمع هيئات مذهبي مشخص شده به طور كامل انجام شده است.

وي با بيان اينكه نصب داربست و بنرهاي اطلاع‌رساني در مسير منتهي به ميدان روح‌الله نيز انجام شده است، افزود: تانكرهاي آب نيز براي استقرار در محدوده ميدان روح‌الله براي استفاده عزاداران حسيني آماده شده است.

ميرهادي با بيان اينكه آماده‌سازي سرويس‌هاي بهداشتي محدوده ميدان روح‌الله براي استفاده عزاداران را در دستور كار قرار داديم، خاطرنشان كرد: نيروهاي خدمات شهري و آتش‌نشاني هم به حالت آماده باش هستند تا بحث نظافت و ايمني محدوده ميدان را تامين كنند.

وي با تاكيد بر اينكه ۱۲ محرم نقطه اتصال آغاز انقلاب اسلامي و قيام امام حسين(ع) است، افزود: شهرداري تمام امكانات خود را بسيج كرده تا تجمع اين روز با شكوه و جلوه‌اي خاص با حضور امت عزادار و هيئات شهر برگزار شود.

مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم تصريح كرد: تجمع هيئات مذهبي و عزاداران حسيني جمعه ۱۲ محرم از ساعت ۱۵.۳۰ در ميدان روح‌الله برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjaiex.uqe88zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما