شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : 4282
عنبری:

بانوان قمی در مسابقات ورزشی دهه فجر شرکت می‌کنند

قم نيوز : قم نيوز: معاون ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری رقابت در پنج رشته ورزشی به مناسبت گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر در قم خبر داد.
بانوان قمی در مسابقات ورزشی دهه فجر شرکت می‌کنند
به گزارش قم نيوز، سیده لیلا عنبری اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی در بخش ورزش ویژه ایام دهه فجر و گرامی‌داشت سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در نظر گرفته‌ایم که بخشی از آن شامل رقابت در پنج رشته ورزشی است.

وی ادامه داد: رقابت‌های ورزشی گرامی‌داشت ایام دهه فجر در شهر قم در بخش بانوان، در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود که با هماهنگی به عمل آمده در سطح استان، بخش‌های مختلف بوستان تفریحی ورزشی نرگس قم میزبان برگزاری این مسابقات خواهد بود.

معاون ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم افزود: بر اساس تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی انجام شده توسط این معاونت، بانوان ورزشکار شرکت کننده در رقابت‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر، در رشته‌های والیبال، طناب کشی، دارت، دو و میدانی و فوتسال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی همچنین به زمان بندی برگزاری این رقابت‌ها اشاره کرد و یادآور شد: مسابقات ورزشی بانوان قم در دهه مبارک فجر از امروز آغاز می‌شود و با حضور بانوان ورزشکار تا معرفی تیم‌ها و نفرات برتر روز ۲۱ بهمن ماه به پایان می‌رسد.

عنبری اضافه کرد: تمام تلاش معاونت ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم این است که زمینه‌ای برای جذب حداکثری بانوان ورزش دوست این شهر به محیط‌ های سالم و پاک ورزش فراهم شود، ضمن اینکه برای برترین‌های مسابقات گرامیداشت دهه مبارک فجر جوایزی نیز در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه هر دو بخش همگانی و قهرمانی ورزش در بین بانوان قم یادآور شد: در بخش همگانی نیز برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است که یکی از مهم‌ترین آنها حضور بانوان در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی روز ۱۴ بهمن ماه بود.

معاون ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم در ادامه به فعالیت گسترده بانوان ورزشکار قم در رشته‌های مختلف اشاره کرد و بیان داشت: در حالی که ۴۵ رشته و هیئت ورزشی در قم فعالیت می‌کنند، بانوان ورزشکار قم نیز در ۳۶ رشته فعال هستند.

وی تصریح کرد: در قم بانوان مستعدی در ورزش قهرمانی داریم که تنها نیاز به حمایت و توجه بیشتر دارند، کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی در رقابت‌های جهانی رشته ووینام در کشور ویتنام و همچنین به دست آمدن چهار مدال در رقابت‌های جهانی ورزشکاران پیوند اعضاء در کشور سوئد نشان‌دهنده توانمندی بانوان ورزشکار قم است.

عنبری عنوان داشت: این در حالی است که تیم‌های بدمینتون، فوتسال، والیبال، هندبال، کاراته، تکواندو، بسکتبال و پینگ پنگ قم در بخش بانوان امسال در مسابقات لیگ‌های این رشته‌ها در کشور حضور موفقی داشته‌اند.

انتهای پيام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch.6nkt23niiftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما