شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب : 4297
حجت‌الاسلام بنایی خبر داد:

تشکیل کمیسیون خاص مسائل فرهنگی قم با مدیریت آیت‌الله مومن

قم نيوز : قم نيوز:‌ دبیر مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم از تشکیل کمیسیون خاص رسیدگی به مسائل فرهنگی قم در ستاد مردمی پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری با مدیریت آیت‌الله مومن خبر داد.
تشکیل کمیسیون خاص مسائل فرهنگی قم با مدیریت آیت‌الله مومن
به گزارش قم نيوز، حجت‌الاسلام علی بنایی شامگاه جمعه در دیدار اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری و مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم با آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی اظهار داشت: در سفر سال گذشته مقام معظم رهبری به قم هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان قم اختصاص پیدا کرد اما بخشی از اعتبارات این سفر جذب نشد و برای پیگیری جذب این اعتبارات ستاد پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری به قم تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این ستاد مطالعات منظم و هدفمندی در مورد مصوبات این سفر انجام شده و حاصل این مطالعات در ۱۱ محور تهیه شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حساس بودن مسائل فرهنگی قم گفت: از آنجایی که مراجع تقلید و روحانیت در مورد مسائل فرهنگی شهر قم حساسیت خاص و دغدغه دارند، کمیسیون خاصی برای پیگیری این مسائل با مدیریت آیت‌الله مومن تشکیل شده و این شخصیت حوزوی در جریان فعالیت‌های فرهنگی این ستاد قرار دارند.

بنایی تاکید کرد: خوشبختانه آیت‌الله مومن دغدغه خوبی نسبت به مسائل فرهنگی شهر قم دارند و با جدیت برنامه‌های این ستاد را پیگیری می‌کنند.

وی در ادامه به سابقه تشکیل مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم اشاره کرد و یادآور شد: فعالیت‌های این مجمع از سال ۷۶ آغاز شد و امسال کمیسیون ماده ۱۰ احزاب مجوز این مجمع را صادر کرد.

دبیر مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم تصریح کرد: این مجمع در معرفی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا فعالیت خوبی داشته و در انتخابات مجلس، ریاست جمهوری و خبرگان رهبری فعالیت چشمگیری داشته است.

بنایی افزود: تابلو ما با عنوان امام و رهبری برای همه دلسوزان انقلاب اسلامی شناخته شده است.

انتهای پيام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.n0o2yt0x5a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما