چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 45055
منبع : خبرگزاری فارس

وجود واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر در بخش سلفچگان

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجرایی شعب بانک مسکن استان قم گفت: یک سری از واحدهای مسکن مهر در بخش سلفچگان متقاضی ندارد.
وجود واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر در بخش سلفچگان
به گزارش قم نیوز، حسین صابری ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان که در تالار امام جواد(ع) ساختمان استانداری برگزار شد، با اشاره به تسهیلات بانک مسکن در استان اظهار کرد: امسال اعطای تسهیلات این بانک در استان قم در بحث مسکن نسبت به سال گذشته 175 درصد افزایش داشت.

وی ادامه داد: این تسهیلات در زمینه خرید و ساخت مسکن در استان بود و امیدواریم که در آینده بتوانیم با پرداخت بیشتر تسهیلات به مردم به آن‌ها در زمینه خانه دار شدن کمک کنیم، همچنین 817 مورد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را امسال بانک مسکن در استان قم داده که این رقم بی سابقه است.

معاون اجرایی شعب بانک مسکن استان قم افزود: واحدهایی مسکن مهر که در استان قم فروش اقساطی نشدند، مشکلات زیادی دارند، به صورت مستمر جلساتی برای حل مشکل پروژه‌ای مسکن مهر در استان برگزار می‌شود و این جلسات مصوبات خوبی دارد، اما این مصوبات به مرحله اجرا نمی‌رسد.

صابری با اشاره به تعاونی‌های مسکن مهر در استان قم اظهار کرد: اختلافاتی بین اعضا و مدیران این تعاونی‌ها وجود دارد که اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان باید این اختلافات را حل کند.

وی ادامه داد: در گذشته واحدهایی از مسکن مهر قبل از فروش تقسیطی به متقاضیان واگذار شد که این مساله مشکلات زیادی را به وجود آورد، ساکنان این واحدها را باید مجاب کرد که به بانک‌ها مراجعه کنند و تقسیط را انجام بدهند.

معاون اجرایی شعب بانک مسکن استان قم افزود: یک سری از پروژه‌های مسکن مهر در بخش سلفچگان متقاضی ندارد که باید به این مساله هم توجه کرد، همچنین بانک مسکن تسهیلاتی را برای کار آماده سازی به تعاونی‌های مسکن مهر پرداخت کرد، اما این کار انجام نشد، قرار بود که اداره راه و شهرسازی این تسهیلات را به بانک مسکن بازگرداند، اما این اتفاق نیفتاد.

صابری با اشاره مشکلات پروژه‌های باقی مانده مسکن مهر در استان قم اظهار کرد: در این پروژه‌ها بحث اصالت و فرم جیم مشکل ساز شده است و در صورت حل این مشکل می‌توانیم این پروژه‌ها را تعیین تکلیف کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مشکلات پروژه‌های باقی مانده مسکن مهر احصاء شده است و سعی می‌کنیم که این مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciwua5.t1aww2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما