شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 45489
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم

تاكيد مديرعامل شهرك هاي صنعتي قم بر تبيين حمايت هاي كميته امداد از واحدهاي توليدي

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم، اطلاع رساني بسته حمايتي كميته امداد از صنعتگران حامي خانواده اين نهاد را سبب تعامل بيشتر توليدكنندگان با آن دانست.
تاكيد مديرعامل شهرك هاي صنعتي قم بر تبيين حمايت هاي كميته امداد از واحدهاي توليدي
به گزارش قم نیوز، اميرطيبي نژاد در ديدار با مسوولان كميته امداد امام خميني(ره) با اعلام اين مطلب اظهارداشت: در راستاي همكاري سازنده كميته امداد و شهرك هاي صنعتي، تفاهم نامه ايي بين كميته امداد كشور با سازمان صنايع كوچك وشهرك هاي صنعتي ايران منعقد گرديده است كه اجراي آن چشم انداز مطلوبي را در بخش تعامل صنعت با اين نهاد ترسيم كرده است.

وي با بيان اينكه لازم است بسته هاي حمايتي كميته امداد از واحدهاي توليدي و صنعتي حامي خانواده اين كميته تشريح شود، گفت: بسياري از واحدهاي صنعتي هنوز از نوع و نحوه حمايت هاي صورت گرفته توسط اين نهاد از واحدهاي توليدي در قبال بكارگيري افراد تحت حمايت كميته امداد و يا ساير خدمات ارائه شده به آنها را ندارند.

طيبي نژاد با بيان اينكه بسياري از واحدهاي صنعتي آماده همكاري و حمايت از كميته امداد هستند خاطرنشان ساخت: متاسفانه برخي افراد از اين حس نوع دوستي فعالان عرصه توليد سوء استفاده مي كند، كه در اينجا لازم است كميته امداد استان با حضور خود به صورتي سازمان يافته و با همكاري فعالان شهرك هاي صنعتي نقشي سازنده در اين عرصه ايفا كنند.

وي در ادامه توضيح داد: براساس این تفاهم نامه، جذب نیروی کار واجد شرایط برای اشتغال مددجویان، شامل پرداخت حق بیمه سهم کارفرما طی دو سال (سال اول ۱۰۰درصد و سال دوم ۵۰ درصد تا سقف حداقل حقوق تعیین شده شورای عالی کار) و پرداخت حق الزحمه بکارگیری کارجویان در صورت عدم تمایل بنگاه به استفاده از بسته حق بیمه سهم کارفرما ديده شده است.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم يادآور شد: تامین تسهیلات استقرار واحدهای خدماتی و تولیدی مددجویان واجد شرایط برای راه اندازی کسب و کار در شهرک ها و نواحی صنعتی، تکمیل و راه اندازی واحدهای کسب و کارهای خرد در نواحی صنعتی همجوار مناطق روستایی توسط مددجویان واجد شرایط از تعهدات کمیته امداد است.

  انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjhxex.uqeiozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما