شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 45490
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم

حضور اولين واحد توليدي در شهرك صنعتي الغدير قم

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم از انعقاد قرارداد اولين واحد توليدي در شهرك صنعتي نمونه كشوري الغدير استان در سال اقتصاد مقاومتي خبر داد.
حضور اولين واحد توليدي در شهرك صنعتي الغدير قم
به گزارش قم نیوز، اميرطيبي نژاد با اعلام اين خبر اظهارداشت: فراهم نمودن زمينه حضور سرمايه گذاران و توليد كنندگان در شهرك صنعتي نمونه كشوري الغدير در قم نمونه بارز اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتي است.

وي كه در حاشيه انعقاد قرارداد و استقرار نخستين واحد صنعتي در اين شهرك سخن مي گفت با اشاره به موقعيت ممتاز استان قم در كشور و به تبع آن شهرك هاي صنعتي استان خاطرنشان ساخت:  همجواري با استان تهران بعنوان پايتخت كشور و بزرگترين بازار مصرف ايران و همچنين قرار گرفتن در چهار راه حمل و نقل داخلي و دسترسي آسان به خطوط راه آهن و فرودگاهي كشور، سبب گرديده تا شرايط منحصر به فردي را براي شهرك هاي صنعتي فراهم آورد.

طيبي نژاد نگاه سرمايه گذاران و واحدهاي صنعتي به استان را مثبت ارزيابي كرد و گفت: شايد براي جذب سرمايه گذار و توسعه صنعتي با هدف ايجاد اشتغال و توليد پايدار لازم باشد دستگاه هاي مختلف همكاري گسترده تري با شركت شهرك هاي صنعتي استان داشته باشند.

وي حركت در مسير تحقق اقتصاد مقاومتي را مستلزم اقدام و عمل برشمرد و تصريح كرد: خوشبختانه براي حمايت از توسعه صنعت و توليد و اشتغال قوانين و دستورالعمل هاي خوبي داريم و در كنار همه اين ها اين نگاه مديران و دلسوزان استان است كه مي تواند منويات مقام معظم رهبري در اقتصاد مقاومتي را محقق كند.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي با بيان اينكه امروز استاندار قم بعنوان حامي اصلي سرمايه گذاري و توليد كنندگان به ميدان آمده است يادآور شد: بواسطه حضور جدي استاندار و برنامه هاي راهبردي سازمان صنايع كوچك در طول يك سال اخير كه مزين به نام "اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل" است اقدامات  و دستاوردهاي خوبي در بخش صنايع كوچك قم بدست آمده كه بخشي از آنها بيان شده و بخش ديگري نيز در آينده نزديك اعلام خواهد شد.

  انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbgaba.rhbs9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما