سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 45598
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم

مميزي ايمني 80 واحد توليدي شهرك هاي صنعتي قم

قم نيوز : قم نیوز: واحدهاي توليدي مستقر در شهرك ها و نواحي صنعتي استان قم با هدف ارتقاء سطح ايمني و بهداشت مورد مميزي مديريت Hsee قرار مي گيرند.
مميزي ايمني 80 واحد توليدي شهرك هاي صنعتي قم
به گزارش قم نیوز، اميرطيبي نژاد در اين رابطه اظهارداشت: در راستاي برنامه هاي كلان سازمان صنايع كوچك وشهرك هاي صنعتي ايران و با هدف ارتقاء سطح ايمني و بهداشت واحدهاي صنعتي مستقر در شهرك ها و نواحي صنعتي مورد بازديد و مميزي Hsee قرار مي گيرند.

وي با تاكيد بر اينكه در شش ماهه دوم سال جاري با فعال شدن مديريتHsee در اين شركت، طرح مميزي نيز اجرايي شده است گفت: تا كنون 80 واحد صنعتي با اوليت واحدهاي پر خطر مورد مميزي قرار گرفته اند و در پايان براي آنها شناسنامه Hsee تدوين و تنظيم خواهد شد.

طيبي نژاد در ادامه تهيه شناسنامه ايمني وHsee  براي واحدهاي توليدي را برآيند اجراي طرح مميزي برشمرد و تصريح كرد: مسوولان مربوطه با حضور در واحدهاي صنعتي مباحثي چون ايرادات و اشكالات ساختماني در واحد، ايمني تابلوهاي برق، بيمه حوادث و بيمه مسووليت مدني، اجراي فاير باكس، تهيه و نصب كپسول هاي پودري اطفاء حريق مورد بررسي قرار مي گيرد وموارد نقصي به طور رسمي به ايشال ابلاغ مي گردد.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم، توجه و اصرار بر روي ايمني واحدهاي توليدي را امري پيشگيرانه عنوان كرد و بيان داشت: وقتي سرمايه هاي شخصي و يا مردم به پيچ ومهره و واحد صنعتي تبديل مي شود همه ما وظيفه داريم كه در حفظ و مراقبت از آن تلاش كنيم و راه هاي بروز هر گونه خسارت احتمالي را با دور انديشي خودمان بگيريم.

  انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcaamny.49nmo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما