سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : 4648
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم خبر داد:

برپایی غرفه اورژانس 115 در نمایشگاه سمن‌ها

قم نيوز : قم نیوز: رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از برپایی غرفه اورژانس 115 در نمایشگاه سازمان‌های مردم نهاد خبر داد.
برپایی غرفه اورژانس 115 در نمایشگاه سمن‌ها
به گزارش قم نیوز، محمد جواد باقری تصریح کرد: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان، به منظور آشنایی تشکل‌های غیر دولتی و سازمان‌های مردم نهاد با اصول کمک‌های اولیه و نیز آموزش آمادگی‌های لازم در مواقع بحران به آنها، اقدام به برپایی غرفه‌ای در نمایشگاه سازمان‌های مردم نهاد قم کرده است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم در ادامه بیان داشت: در این غرفه برنامه‌های متنوعی ارائه می‌شود که امید است مورد توجه همشهریان قرار گیرد.

باقری با اشاره به تنوع برنامه‌های این غرفه اضافه کرد: نمایش، پخش فیلم، عکس تصادفات و حوادث مختلف، ارسال رایگان نرم‌افزار آموزشی کمک‌های اولیه از طریق بلوتوث، نمایش وسایل و تجهیزات پزشکی و امدادی مورد استفاده در آمبولانس‌های اورژانس، نمایش اطلاعات سایت اینترنتی اورژانس ۱۱۵ و... از جمله مواردی است که به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم ارائه آخرین اخبار وقایع و حوادث استان به صورت به روز، پخش انیمیشن برای کودکان و نیز برگزاری مسابقه نقاشی برای کودکان را نیز به عنوان یکی دیگر از بخش‌های مهم این غرفه دانست.

شایان ذکر است استاندار قم در مراسم آغاز به کار نمایشگاه سازمان‌های مردم نهاد از غرفه مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم بازدید به عمل آورد و از نزدیک با نحوه عملکردهای اورژانس ۱۱۵ و آموزش‌های ارائه شده در این نمایشگاه آشنا و از قسمت‌های این غرفه بازدید کرد.

برگزاری کلاس‌های یک ساعته آموزشی و ارائه مطالبی در مورد نحوه عملکرد اورژانس ۱۱۵ و آشنایی مردم با بحران و شرایط خاص آن، از دیگر برنامه‌های جانبی این غرفه است که استاندار قم از نزدیک با آنها آشنا شد.

این غرفه در نمایشگاه سازمان‌های مردم نهاد که از ۲۴ تا ۲۷ بهمن ماه در محل نمایشگاه‌های دائمی استان واقع در انتهای بلوار امام موسی صدر پذیرای عموم همشهریان و بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.o0o2yt09ja26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما