يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 46637
منبع : خبرگزاری فارس
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم:

سازمان توسعه و عمران پشتیبان پروژه‌های عمرانی است/افتتاح هر پروژه تابلو انسجام مدیران شهر

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم با بیان اینکه سازمان توسعه و عمران پشتیبان پروژه‌های عمرانی شهر است گفت: انتظار داریم سازمان توسعه و عمران در طول سال نقش 30 تا 40 درصدی در پروژه‌های عمرانی شهر داشته باشد و باقی توسط بخش خصوصی انجام شود.
سازمان توسعه و عمران پشتیبان پروژه‌های عمرانی است/افتتاح هر پروژه تابلو انسجام مدیران شهر
به گزارش قم نیوز، علیرضا قاری قرآن امروز، با اشاره به نقش سازمان توسعه و عمران در پیشبرد برنامه‌های شهرداری اظهار کرد: حوزه آسفالت در اختیار سازمان توسعه و عمران است و این سازمان نیازمند زیرساخت‌های ویژه است.

وی گفت: سازمان در حال حاضر کارخانه مجهزی را آماده کرده است تا بتوانیم نیازمندی‌های خود را رفع کنیم.

وی به اقدامات پیمانکاری سازمان توسعه و عمران اشاره کرد و افزود: این سازمان در سال 95 اقدامات ویژه‌ای در این بخش انجام داده است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم با اشاره به فعالیت‌های مدیریت شهری در حوزه عمرانی گفت: انتظار داریم سازمان توسعه و عمران در طول سال نقش 30 تا 40 درصدی در پروژه‌های عمرانی شهر داشته باشد و باقی توسط بخش خصوصی انجام شود.

قاری قرآن با تاکید بر اینکه سازمان توسعه و عمران توان خود را در پروژه 15 خرداد نشان داد گفت: به دنبال این هستیم بیشتر سازمان پشتیبانی پروژه‌های بخش خصوصی را دنبال کند.

وی با اشاره به اهمیت سرعت کار در پروژه‌های عمرانی گفت: در پروژه 15 خرداد اگر مجموعه‌ای همچون سازمان توسعه و عمران نداشتیم با این سرعت نمی‌توانستیم این پروژه را تکمیل کنیم و این نقش و ظرفیت سازمان را نمایان می‌سازد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم با تاکید بر مشارکت شهرداری و بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های عمران شهری بیان کرد: ما به دنبال این هستیم که بخش خصوصی در شهر فعال شود اما باید رقابتی هم بین سازمان توسعه و عمران و بخش خصوصی برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه برای افتتاح یک پروژه اتفاقات زیادی در شهرداری باید بیفتد گفت: افتتاح هر پروژه تابلویی از انسجام مدیریت شهری با شورا و مجموعه استان است که اتفاق ویژه‌ای را در شهر رقم می‌زند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfevdj.w6dvmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما