شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 46858
منبع : خبرگزاری فارس
از امروز در سالن شهيد حيدريان قم صورت گرفت

آغاز آماده‌سازي فوتساليست‌هاي قم براي صعود به ليگ برتر

قم نيوز : قم نیوز: فوتساليست‌هاي تيم آتليه‌طهران قم دور جديد تمرينات و برنامه‌هاي آماده‌سازي خود را براي حضور در مرحله نهايي رقابت مدعيان صعود به ليگ برتر آغاز كردند.
آغاز آماده‌سازي فوتساليست‌هاي قم براي صعود به ليگ برتر
به گزارش قم نیوز، نماینده فوتسال استان قم که با کسب رتبه دوم گروه نخست مقدماتی خود را به جمع چهار تیم حاضر در مرحله پایانی رقابت‌های فصل 96 – 1395 لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور رسانده، 10 روز دیگر باید در این مرحله رقابت خود را با حریفان آغاز کند.

تمرینات تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم برای حضور در مرحله نهایی رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال ایران در حالی آغاز شد که این تیم باید در این مرحله با سه رقیب سرسخت یعنی مقاومت قرچک، سن‌ایچ ساوه و نفت امیدیه خوزستان به شکل دوره‌ای به رقابت بپردازد.

به همین منظور شاگردان سیدوحید غیاثی در تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم برای حضور در مرحله پلی‌آف یا نهایی صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران از امروز به میزبانی سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم وارد دور جدید تمرینات آماده‌سازی خود شدند. ‌

آتلیه‌ای‌ها بعد از پیروزی شیرین و دلچسب مقابل بهراد اردبیل کسب مجوز صعود به مرحله پلی‌آف در آخرین بازی مقدماتی خود و سپری کردن تعطیلات، باید به شکلی جدی و به مراتب قوی‌تر از مرحله مقدماتی برای رویارویی با مقاومت قرچک در نخستین بازی پلی‌آف آماده شوند.

این در حالی است که طبق برنامه سازمان لیگ فوتسال ایران نخستین دیدار تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم برابر مقاومت قرچک باید روز پنجشنبه هفدهم فروردین ماه در دیداری خارج از خانه به میدان برود، ضمن اینکه دومین بازی نماینده فوتسال قم نیز یک دیدار خارج از خانه برابر تیم سن‌ایچ ساوه است.

آتلیه‌طهران قم در مرحله مقدماتی با نخستین حریف مرحله نهایی یعنی مقاومت قرچک هم‌گروه بود و در بازی نیم‌فصل نخست در سالن شهدای هفتم تیر شهر قرچک با نتیجه پنج بر سه مغلوب این تیم شد اما در نیم‌فصل دوم در سالن شهید حیدریان قم با حریف خود به تساوی رضایت داد و از گروه نخست تیم مقاومت با 30 امتیاز و آتلیه‌طهران قم با 29 امتیاز صعود کردند تا در این مرحله بار دیگر با هم روبه‌رو شوند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcaaany.49nim15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما