سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 47041
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم خبر داد

اختصاص 2500 میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های استان در دولت یازدهم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: نزدیک به 2 هزار و 500 میلیارد تومان در طول مدت سپری شده از دولت یازدهم برای اجرای پروژه‌های مختلف در استان تخصیص یافته است.
اختصاص 2500 میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های استان در دولت یازدهم
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی دردیدار نوروزی با کارکنان فرمانداری و بخشداری‌های استان که در تالار امام جواد (ع) استانداری برگزارشد، نقش فعالیت‌ها و عملکرد کارکنان فرمانداری و بخشداری‌ها در ایام خاص و در صحنه‌های مهم سیاسی در استان را بی بدیل عنوان کرد و ابراز داشت: عملکرد کارکنان از سوی مدیران ارشد استان بررسی می‌شود و هیچ تلاشی نادیده گرفته نمی‌شود.

استاندار قم در ادامه با بیان اینکه نزدیک به 2 هزار و 500 میلیارد تومان در طول مدت سپری شده از دولت یازدهم برای اجرای پروژه‌های مختلف در استان تخصیص یافته است افزود: این مهم  با  کارشناسی و مطالعه دقیق و نیازسنجی در مورد هر یک از طرح‌ها بدست آمده است.

صادقی با تأکید بر اهتمام دولتمردان در امر تولید و اشتغال و توسعه صنعت کشور، افزود: برگزاری جلسات متعدد با موضوع اقتصاد مقاومتی برای  پایش مشکلات واحدهای تولیدی نقش مهمی داشته است که تزریق قریب به 200 میلیارد تومان سرمایه در گردش به این واحدها در مسیرتوسعه تولید و اشتغال از نتایج این جلسات بوده است.

استاندار قم با بیان اینکه رویه دولت تدبیر و امید اعتدال و میانه روی است افزود: این رویکرد دولت در اجرای تصمیمات کلان کشور در راستای آموزه‌های دین مبین اسلام بوده و می‌توانیم با این گفتمان منطقی و عقلانی به مقاصد نظام در سطح داخلی و بین المللی برسیم.

صادقی نقش دولت در راستای تقویت گفتمان اعتدال در سطح بین المللی را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: تغییر رویه‌ بین المللی نسبت به ایران نتیجه‌ همین گفتمان است.

استاندار قم در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به  نام گذاری سال 96 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، افزود: حفظ و افزایش اشتغال با  ایجاد بسترهای لازم، فراهم می‌شود که در این مسیر گسترش اقتصاد خرد و روستایی می‌تواند نقش مهمی در بهبود معیشت خانواده‌ها داشته باشد.

صادقی توسعه زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری در استان را نیز لازمه‌ تولید و اشتغال در استان عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم ارتقاء سطح خدمات به مردم در کنار افزایش سرانه اشتغال در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfyxdj.w6dejagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما