جمعه ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 47116
منبع : خبرگزاری فارس
نایب‌رئیس هیأت‌‌‌ دوومیدانی استان قم خبر داد

اعزام دوومیدانی‌کاران قم به مسابقات قهرمانی دختران نوجوان ایران

قم نيوز : قم نیوز: نایب‌رئیس هیأت‌‌‌ دوومیدانی استان قم گفت: دختران نوجوان قم بعد از انجام تمرینات متنوع آماده‌سازی در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور به میدان می‌روند.
اعزام دوومیدانی‌کاران قم به مسابقات قهرمانی دختران نوجوان ایران
به گزارش قم نیوز، راحله‌سادات واقفی ‌اظهار کرد: رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان دختر کشور روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 28 و 29 فروردین ماه به میزبانی تهران و در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب به انجام می‌رسد و دختران دوومیدانی‌کار قم نیز برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز با حریفان پیکار می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط سنی در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون دوومیدانی تنها متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1378 تا 29 اسفند ماه سال 1381 امکان حضور در این مسابقات را دارند و تعداد 6 دوومیدانی‌کار به همراه یک مربی و سرپرست نماینده قم در این پیکارها خواهند بود.

نایب‌رئیس هیأت‌‌‌ دوومیدانی استان قم افزود: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در مواد 100 متر، 200 متر، 400 متر، 800 متر، 1500 متر، سه هزار متر، پنج هزار متر پیاده‌روی، سه هزار متر با مانع از ارتفاع 76 سانتیمتر، 100 متر با مانع با ارتفاع 76 سانتیمتر و 400 متر با مانع به رقابت می‌پردازند.

وی یاد آور شد: سایر رشته‌های مسابقات قهرمانی دوومیدانی دختران نوجوان ایران نیز پرش طول، پرش سه‌گام، پرش ارتفاع، پرتاب وزنه سه کیلویی، پرتاب دیسک یک کیلویی، پرتاب نیزه 600 گرمی، پرتاب چکش سه کیلوگرمی، پرش با نیزه، هفت‌گانه و دو امدادی به شمار می‌روند.

واقفی با بیان اینکه مسابقات در هر ماده به شکل نهایی برگزار می‌شود و هر دوومیدانی‌کار در دو رشته انفرادی و یک رشته امدادی امکان حضور در این رقابت‌ها را دارد، اضافه کرد: سهمیه استان‌ها بر اساس نتایج نونهالان و نوجوانان منطقه‌ای سال 95 مشخص شده است.

نایب‌رئیس هیأت‌‌‌ دوومیدانی استان قم بیان کرد: بر این اساس استان‌های تهران، فارس، خراسان‌رضوی، یزد، همدان، زنجان و البرز به همراه یک مربی و سرپرست مجموعا با هشت نماینده به این مسابقات می‌آیند و قم با احتساب مربی و سرپرست مجموعا هفت نماینده دارد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از برگزاری جلسه فنی مسابقات با حضور نمایندگان تیم‌ها در روز بیست و هفتم فروردین‌ماه، رقابت‌ها به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران آغاز می‌شود و به نفرات اعزامی از قم برای کسب حداکثر مدال از این رقابت‌ها امید داریم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciqza5.t1ayz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما