شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 47134
منبع : خبرگزاری فارس
امروز انجام شد

دیدار اعضای شورای شهر با آیت‌الله حسینی بوشهری

قم نيوز : قم نیوز: رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم آیت‌الله حسینی بوشهری از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کردند.
دیدار اعضای شورای شهر با آیت‌الله حسینی بوشهری
به گزارش قم نیوز، ولی‌الله بیاتی رئیس و برخی اعضای شورای اسلامی شهر قم ظهر امروز با حضور در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری نایب رئیس جامعه مدرسین دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس شورای شهر در این دیدار گزارشی از مصوبات و اقدامات شورای شهر در دوره چهارم ارائه کرد.

ولی‌الله بیاتی با بیان اینکه در دوره چهارم توانستیم در راستای خدمت به مردم اقدامات گسترده‌ای انجام دهیم خاطرنشان کرد: مردم همه خدمات را می بینند و خودشان قضاوت دارند و از شرایط راضی هستند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه حمل و نقل عمومی گفت: مترو با سرعت در حال تکمیل است و در خط دوم نیز اقدامات اولیه آغاز شده و به زودی عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز با تاکید بر اینکه قم نقش الگویی برای شهرهای دیگر دارد بیان کرد: امیدوارم همه تلاش کنند و با تجربه کاری شورایی منسجم برای دوره آینده انتخاب شود و شرایطی پیش آید که در دوره آینده همگرایی بیش از اختلاف باشد.

آیت‌الله حسینی بوشهری بیان کرد: فرصت‌ها به زودی از دست می‌رود و بستگی دارد که چه نوع استفاده‌ای شود که این فرصت زمینه خدمت باشد یا خیر و امیدواریم افرادی متعهد، متخصص و کاردان برای شورای آینده انتخاب شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdci5za5.t1ayp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما