سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 47889
منبع : روابط عمومی هلال احمر قم

اعلام نتایج نخستین دوره مسابقات امدادی، ورزشی خانه های هلال استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مسئول خانه های هلال جمعیت هلال احمر استان قم از اجرای نخستین دوره مسابقات امدادی، ورزشی خانه های هلال در استان قم واعلام نتایج خبر داد.
اعلام نتایج نخستین دوره مسابقات امدادی، ورزشی خانه های هلال استان قم
به گزارش قم نیوز، علی حاجی رضا با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات امدادی، ورزشی خانه های هلال در استان قم اظهار کرد: این مسابقات ویژه اعضای خانه های هلال در سطح شهر و روستا در دو بخش خواهران و برادران با نظم و شکوه خاصی برگزار و مهمترین و اصلی ترین هدف برگزاری آن که فراگیری مجدد آموزه های امدادی و محک آمادگی تیمهای امدادی خانه های هلال بود، محقق شد.

وی با اشاره به پایان "اولین دوره مسابقات امدادی، ورزشی" اعضای خانه های هلال ضمن تقدیر از مشارکت خوب و حضور تمامی اعضا، تصریح کرد: بر اساس جمع بندی های صورت گرفته نتایج این دوره از مسابقات در بخش برادران تیم خانه هلال بخش جعفریه با کسب رتبه اول و خانه هلال بخش خلجستان و مسجدامام هادی(ع) به ترتیب رتبه دوم و سوم را در بخش تیمی کسب کردند.

مسئول خانه های هلال جمعیت هلال احمر استان قم افزود: همچنین هیات داوران، خانه هلال شورای حل اختلاف را در رشته طناب قدرتی و دو امدادی، و خانه هلال بخش کهک را در رشته پانسمان، آتل بندی و چادرزنی شایسته تقدیر دانست.

حاجی رضا با بیان اینکه در بخش خواهران نیز خانه هلال بخش جعفریه با کسب رتبه اول و خانه هلال بخش خلجستان و خانه هلال مسجدحضرت ابوالفضل (ع) به ترتیب صاحب رتبه های دوم و سوم شدند. گفت: براساس نظر هیات داوران، خانه هلال شورای حل اختلاف و خانه هلال مسجد اهل بیت(ع) در رشته احیاء قلبی ریوی و خانه هلال نهضت سوادآموزی در رشته چادرزنی و دوی امدادی شایسته تقدیر شناخته شدند.

گفتنی است، تیمهای خانه هلال مسجد شهدا و خانه هلال خورآباد نیز در نخستین دوره مسابقات امدادی، ورزشی خانه های هلال در استان قم بعنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات، انتخاب و معرفی شدند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcf1cdj.w6decagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما