پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 47972
منبع : روابط عمومی مسجد مقدس جمکران
مدیر تبلیغات و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران خبر داد

برگزاری همایش «موعود امم» با حضور اساتید حوزه و دانشگاه از ۱۵ کشور جهان

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تبلیغات و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری همایش بین المللی منتظران ظهور با حضور اساتید حوزه و دانشگاه از ۱۵ کشور جهان در روز نیمه شعبان خبر داد.
برگزاری همایش «موعود امم» با حضور اساتید حوزه و دانشگاه از ۱۵ کشور جهان
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد نصیری با اشاره به برگزاری همایش بین المللی منتظران ظهور در مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: این همایش با محوریت زمینه سازی ظهور در راستای ترویج و تبیین سبک زندگی ایمانی در جامعه مهدوی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این همایش با حضور استادان حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویانی از چهار قاره جهان و ۱۵ کشور با ارایه ۴۰ مقاله تخصصی در روز نیمه شعبان در سالن عصر آفتاب مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران هدف از برگزاری این همایش را شبکه سازی اندیشمندان و مبلغان دینی در زمینه سازی ظهور جهت ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی در جامعه مهدوی دانست و بیان کرد: در این همایش قرار است اندیشه های دینی سیاسی حقوقی در جامعه موعودگر بررسی شود و راهکارهای فرهنگ سازی آن توسط ابزارهای هنری بررسی شود.

نصیری تصریح کرد: دبیرخانه همایش با محوریت زمینه سازی ظهور در پنج محور تخصصی اقدام به فراخوان مقاله کرد که ۳۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش واصل شد.

وی اظهار کرد: دبیرخانه این همایش با همکاری ۱۲ مرکز تخصصی حوزوی و دانشگاهی ازجمله جامعه المصطفی العالمیه، حوزه علمیه قم، دانشگاه قم، دانشگاه فردوسی مشهد، انجمن اسلام و پیشرفت، موسسه سفیران فرهنگی مبین، دانشگاه شهید باهنر کرمان، شهید مدنی زنجان، دانشگاه الزهرا، دانشگاه بوعلی سینا همدان، دانشگاه اصول دین و دانشگاه فرهنگیان گرگان اقدام به راه اندازی کمیته علمی کرده و ۵۶ داور اقدام به داوری مقالات در سه سطح ارایه مقالات به صورت سخنرانی، پوستر و انتشار مقاله کرده اند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcir3a5.t1ayy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما