شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : 48082
منبع : خبرگزاری فارس

بازگشت بهترين گلزن قمي‌ها به تركيب اصلي

نقشه آتليه‌طهران براي گذر از سن‌ايچ ساوه
قم نيوز : قم نیوز: نماينده فوتسال استان قم در آخرين مسابقه خانگي خود از مرحله پلي‌آف رقابت مدعيان صعود به ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور برابر سن‌ايچ ساوه قرار مي‌گيرد.
نقشه آتليه‌طهران براي گذر از سن‌ايچ ساوه / بازگشت بهترين گلزن قمي‌ها به تركيب اصلي
نقشه آتليه‌طهران براي گذر از سن‌ايچ ساوه / بازگشت بهترين گلزن قمي‌ها به تركيب اصلي
به گزارش قم نیوز، تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم که در دو دیدار خانگی اخیر خود با موفقیت از میدان خارج شده، به دنبال حفظ شکست‌ناپذیری در دیدارهای خانگی، این هفته یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل را در دیداری از هفته هفته پنجم مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور برابر سن‌ایچ ساوه انجام می‌دهد.

شاگردان سیدوحید غیاثی در تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم که دو برد متوالی هفته‌های سوم و چهارم مرحله نهایی این رقابت‌ها برابر تیم چهارم جدول یعنی نفت امیدیه خوزستان و تیم صدرنشین مقاومت قرچک کسب کرده، در هفته پنجم دیدارهای مرحله نهایی برابر تیم تیم سن‌ایچ ساوه به میدان می‌رود تا صعود خود به لیگ برتر را قطعی کند.

 

* رقابت نمایندگان 4 استان برای کسب 2 سهمیه صعود به لیگ برتر

بازی‌های هفته دوم از دور برگشت مرحله پلی‌آف مسابقات فصل 96 – 1395 لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور عصر بیست و پنجمین روز اردیبهشت ماه در حالی به انجام می‌رسد که نمایندگان خوزستان، قم، قرچک، امیدیه و ساوه دو دیدار مهم برای تعیین صعود کننده‌ها به لیگ برتر برگزار می‌کنند.

دیدارهای هفته پنجم مرحله پلی‌آف مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران در حالی برگزار می‌شود که تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در دیداری فوق‌العاده حساس برابر تیم سوم این مرحله یعنی سن‌ایچ ساوه به میدان می‌رود، دیداری که نماینده قم در صورت پیروزی در آن صعود خود را به لیگ برتر قطعی خواهد کرد.

 

* آتلیه‌طهران قم به دنبال سومین برد متوالی در خانه

این دو تیم در حالی عصر عصر روز دوشنبه 25 اردیبهشت از ساعت 16 در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر یکدیگر به میدان می‌روند که ساوه‌ای‌ها از چهار بازی قبلی خود همانند آتلیه‌طهران قم دو برد و دو باخت در کارنامه دارند و هر دو تیم 6 امتیازی هستند.

تیم آتلیه‌طهران قم با توجه به برد ارزشمند سه بر صفر هفته سوم مقابل تیم نفت امیدیه خوزستان و پیروزی دو بر یک مقابل تیم مقاومت قرچک در سالن شهید حیدریان قم، اکنون شرایط بسیار خوبی را برای خود به منظور کسب سهمیه لیگ برتر مهیا کرده است و هفته آینده با برتری احتمالی برابر سن‌ایچ ساوه صعود به لیگ برتر را قطعی می‌کند.

دو تیم در این فصل یک بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند و تک مصاف آنها در بازی دوم مرحله نهایی بود که در سالن فجر ساوه برگزار شد و با برتری پنج بر چهار ساوه‌ای‌ها تمام شد و با وجود اینکه هر دو تیم 6 امتیازی هستند، اما آتلیه‌طهران قم دارای تفاضل گل مثبت دو و سن‌ایچ دارای تفاضل گل منفی پنج است.

 

* مسعودی: برتری آتلیه‌طهران قم نسبت به سن‌ایچ ساوه در تفاضل گل

سرپرست تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از برتری این تیم نسبت به تیم سن‌ایچ ساوه در شاخص تفاضل گل خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر هر دو تیم با 6 امتیاز و بر حسب تفاضل گل در مکان‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی این مرحله از مسابقات هستند.

علی مسعودی اضافه کرد: تیم ما در دیدارهای قبلی خود 13 گل زده و 11 گل خورده دارد و دارای تفاضل گل مثبت دو است و به همین دلیل در مکان دوم جدول ایستاده اما تیم سن‌ایچ ساوه دارای تفاضل گل منفی پنج است و در مکان سوم ایستاده، بنابراین پیروزی ما در دیدار روز دوشنبه هم سه امتیاز تیم آتلیه‌طهران قم را بالاتر از حریف قرار می‌دهد و هم اینکه برای روز پایانی بازی‌ها تفاضل گل ما را بهتر و حریف را ضعیف‌تر می‌کند.

 

* آتلیه‌طهران قم شایسته صعود به لیگ برتر فوتسال

قائم‌مقام باشگاه آتلیه‌طهران قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: با به ایمان به توان و قابلیت فنی تک تک بازیکنان تیم این هفته کار صعود به لیگ برتر فوتسال را تمام می‌کنیم تا در هفته پایانی با خیالی آسوده در میهمانی تیم نفت امیدیه خوزستان به میدان برویم.

هادی گائینی اضافه کرد: روز دوشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه آخرین بازی خانگی ما در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه برگزار می‌شود و در خانه به دنبال قطعی کردن صعود خود به لیگ برتر هستیم.

وی ادامه داد: با اینکه دیدارهای مرحله نهایی را با دو باخت غیر منتظره در میهمانی تیم‌های مقاومت قرچک و سن‌ایچ ساوه شروع کردیم اما به لطف خدا وضعیت تیم الان بسیار خوب است چون دو برد ارزشمند سه بر صفر مقابل نفت امیدیه و دو بر یک برابر مقاومت قرچک ما را با 6 امتیاز و تفاضل گل مثبت دو در مکان دوم جدول قرار داده است.

 

* گائینی: قرچکی‌ها به دنبال استفاده از حربه جنگ روانی بودند

قائم‌مقام باشگاه آتلیه‌طهران قم در ادامه به بازی‌ هفته چهارم این تیم با مقاومت قرچک در سالن شهید حیدریان قم اشاره و بیان کرد: از تمام کسانی که در راه کسب پیروزی در این دیدار حساس و پربرخورد به تیم ما کمک کردند، صمیمانه تشکر می‌کنم، حق تیم ما بردن این بازی بود و خوشبختانه به سه امتیاز دست یافتیم.

وی در پاسخ به اتفاقات رخ داده در فاصله 15 ثانیه به پایان بازی و درگیری لفظی وی با نیمکت تیم مقاومت قرچک، تصریح کرد: لازم بود آرامش را به تیم برگردانم، چون فشار بیش از حدی توسط تیم حریف در 6 دقیقه پایانی بر روی دروازه تیم ما ایجاد شده بود.

گائینی عنوان کرد: نماینده کمیته فوتسال در این بازی حساس واقعا ضعیف‌ترین نماینده‌ای بود که در سال‌ها حضورم در فوتسال باشگاه‌های کشور دیده بودم، ضمن اینکه کادر فنی و مدیریت تیم مقاومت قرچک نیز با استفاده از حربه جنگ روانی می‌خواستند بازی را از دست داوران و ناظران بازی خارج کنند.

 

* نقش مهم تماشاگران قمی در موفقیت‌های آتلیه‌طهران قم

وی با تاکید بر اینکه آتلیه‌طهران قم شایسته صعود به لیگ برتر فوتسال است، ابراز کرد: قطعا به لیگ برتر صعود می‌کنیم و بعد از آن یقینا تیم را در قم حفظ خواهیم کرد، در بازی این هفته با سن‌ایچ ساوه نیز به توان و قابلیت بالای تک تک بازیکنان تیم ایمان داریم تا ان‌شاءالله از این بازی نیز با کسب سه امتیاز و مجوز صعود به لیگ برتر خارج شویم.

قائم‌مقام باشگاه آتلیه‌طهران قم در پایان با گلایه از عدم حمایت از این تیم در مسیر رسیدن به بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتسال کشور، تصریح کرد: برای موفقیت در ورزش حرفه‌ای و تیم‌داری در لیگ‌ برتر سه اصل مدیریت، نیروی انسانی و منابع مالی مهم هستند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه از دو فاکتور مدیریت و نیروی انسانی خوب در این باشگاه برخوردار هستیم اما در تامین منابع مالی با محدودیت‌های زیادی مواجه شده‌ایم و اینجا است که دستگاه‌های اجرایی استان باید کمک کنند تا این تیم با جوانان شایسته قمی روی پا بایستد.

گائینی در پایان از حضور تماشاگران قمی و حمایت همه‌جانبه آنها نسبت به تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم تقدیر کرد و افزود: تشویق بی‌امان آنها و پشتیبانی قابل وصفی که از تیم داشتند، صد در صد در پیروزی تیم ما برابر دو حریف قبلی و بازی روز دوشنبه با سن‌ایچ ساوه نقشی بی‌بدیل دارد.

 

* غیاثی: بازگشت بهترین گلزن آتلیه‌طهران قم به ترکیب اصلی

سرمربی تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از آمادگی تیمش برای این دیدار حساس خانگی خبر داد و بیان کرد: اتفاق خوبی که به تمام اعضای تیم روحیه بالایی بخشیده و انگیزه بازیکنان را بالاتر برده، بازگشت بهترین گلزن تیم ما به ترکیب اصلی این دیدار است.

سیدوحید غیاثی عنوان کرد: محسن بخشی که هم اکنون در رتبه دوم گلزنان برتر مسابقات فصل 96 – 1395 لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور قرار دارد در دیدار حساس هفته قبل برابر تیم مقاومت قرچک محروم بود و در میدان حضور نداشت اما به این دیدار خواهد رسید و می‌توانیم تیم کامل‌تری داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه برای این بازی محروم و مصدوم نداریم، سال گذشته سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه بودم و این تیم را خوب می‌شناسم، ضمن اینکه ما دو هفته قبل در ساوه نیز یک مسابقه با هم داشته‌ایم و در مجموع با شرایط و آنالیز خوبی از این تیم روز دوشنبه به میدان خواهیم رفت.

غیاثی تاکید کرد: ما در روز دوشنبه باید همانند بازی با مقاومت قرچک از شرایط میزبانی بهترین بهره را ببریم، ما در دو بازی خانگی قبل مرحله نهایی و هشت بازی خانگی مرحله مقدماتی، به هیچ تیمی در خانه نباخته‌ایم و به دنبال حفظ این روند و کسب یک برد دیگر هستیم، چون پیروزی در این بازی برای ما حکم صعود به لیگ برتر را دارد.
انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcb5gba.rhbwwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما