يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب : 48151
منبع : خبرگزاری فارس
با پیروزی برابر ستارگان صورت گرفت

جشن قهرمانی مهتاب در لیگ بسکتبال نوجوانان قم

قم نيوز : قم نیوز: یم بسکتبال مهتاب با کسب برتری برابر ستارگان موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ بسکتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم شد.
جشن قهرمانی مهتاب در لیگ بسکتبال نوجوانان قم
جشن قهرمانی مهتاب در لیگ بسکتبال نوجوانان قم
به گزارش قم نیوز، بعد از مشخص شدن تیم قهرمان رقابت‌های دو لیگ مینی‌بسکتبال و نونهالان فصل 96 – 1395 مسابقات باشگاه‌های استان قم، تیم قهرمان لیگ رده سنی نوجوانان نیز مشخص شد تا در مجموع تیم‌های قهرمان سه لیگ از پنج لیگ بسکتبال قم مشخص شده باشند.

این در حالی است که هفته گذشته دیدارهای مرحله پایانی لیگ مینی‌بسکتبال باشگاه‌های قم برگزار و قهرمان این رقابت‌ها معرفی شد و سپس قهرمان لیگ نوجوانان قم مشخص شد، تا اینکه امروز تیم مهتاب با غلبه بر ستارگان عنوان قهرمانی لیگ نوجوانان را به خود اختصاص داد.

هیأت‌‌ بسکتبال استان قم مسابقات لیگ بسکتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم را با حضور 6 تیم برگزار کرد و سرانجام تیم‌های مهتاب و ستارگان مجوز حضور در دیدار نهایی را کسب کردند تا برای کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی برابر یکدیگر به میدان بروند.

یکی از لیگ‌های جذاب و تماشایی بسکتبال استان قم در رده سنی نوجوانان به انجام رسید و در نهایت تیم مهتاب با کسب برتری 55 بر 52 در یک دیدار نزدیک و نفس‌گیر برابر تیم ستارگان، قهرمانی این دوره از مسابقات را در سالن شهید بروجردی دانشگاه قم جشن گرفت.

با توجه به راه‌یابی تیم‌های رامش و خلیج‌فارس به دیدار رده‌بندی این دوره از مسابقات، جدال آنها برای کسب مقام سوم لیگ نوجوانان قم نیز از جذابیت بالایی برخوردار بود و کار به تساوی در پایان وقت‌های عادی نیز کشید تا اینکه در وقت اضافی نخست، تیم رامش با یک پرتاب 63 بر 61 بر خلیج‌فارس غلبه کرد و سوم شد.

پرونده لیگ‌های مینی‌بسکتبال، نونهالان و نوجوانان قم در حالی بسته شد که هنوز قهرمان لیگ رده سنی بزرگسالان مشخص نشده و این لیگ با حضور هشت تیم، در آستانه مرحله پلی‌آف قرار دارد تا چهار تیم حاضر در مرحله نهایی آن برای تعیین تیم قهرمان مشخص شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcizza5.t1avw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما