چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 48308
منبع : خبرگزاری فارس
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم:

طرح پاركومتر در هسته مركزي شهر قم توسعه مي يابد

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم گفت: توسعه پاركومترها بيشتر در هسته مركزي و برخي از خيابان‌هاي شهر قم پيگيري مي‌شود.
طرح پاركومتر در هسته مركزي شهر قم توسعه مي يابد
طرح پاركومتر در هسته مركزي شهر قم توسعه مي يابد
به گزارش قم نیوز، حسین شعبان‌زاده با بیان اینکه اکنون در ۱۰ مسیر پارکومتر وجود دارد، اظهار کرد: این مسیرها شامل مسیر رفت و برگشت بلوار عمار یاسر، مسیر رفت خیابان فاطمی از میدان جانبازان تا رسالت، بخشی از بلوارامین، مسیر رفت خیابان صفائیه از تقاطع شهدا تا بیت رهبری، مسیر رفت خیابان امام بین میدان امام و تقاطع شهید کیوانفر و مسیر رفت خیابان ۱۹ دی از میدان جهاد تا چهار راه بازار را شامل می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: مسیر رفت و برگشت بلوار شهدای هفتم تیر، مسیر رفت کیوانفر، رفت و برگشت بلوار شهید صدوقی و مسیر رفت فاز دو خیابان امام از تقاطع کیوانفر به سمت میدان سعیدی از دیگر مسیرهای نصب پارکومتر محسوب می‌شود.

شعبان زاده با بیان اینکه ۳ هزار و ۸۰۰ جای پارک وجود دارد، گفت: در آینده‌ بر اساس مجوزهایی که دریافت می‌شود ظرفیت‌های جدید ایجاد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: توسعه پارکومترها بیشتر در هسته مرکزی و برخی خیابان‌های دیگر پیگیری می‌شود زیرا بیشتر اقبال شهروندان به سفر در هسته مرکزی است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه هزینه پارکینگ حاشیه‌ای در کل دنیا نسبت به پارکینگ مستقر و ثابت کمتر است، گفت: این امر به این منظور صورت می‌گیرد که همه بتوانند از ظرفیت پارک حاشیه‌ای استفاده کنند.

شعبان‌زاده خاطرنشان کرد: هزینه پارکینگ در ساعت اول ۵۰۰ تومان، ساعت دوم ۷۵۰ تومان و ساعت سوم ۲ هزار تومان است بنابراین فرد سعی می‌کند در ساعت اول تا دوم سریع از محل پارک خارج شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc41q0.2bq4x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما