شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب : 48489
منبع : خبرگزاری فارس
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم مطرح کرد

اجراي پروژه هوشمندسازي پاركينگ زائر

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم از اجراي پروژه هوشمندسازي پاركينگ زائر براي ثبت تردد و اطلاعات خودروها خبر داد.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم مطرح کرد، اجراي پروژه هوشمندسازي پاركينگ زائر
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم مطرح کرد، اجراي پروژه هوشمندسازي پاركينگ زائر
به گزارش قم نیوز، حسین شعبان‌زاده با اشاره به اقداماتی که در حوزه هوشمندسازی پارکینگ‌ها در شهر صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در حوزه هوشمندسازی پارکینگ‌های سطح شهر پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به تکمیل عملیات هوشمندسازی پارکینگ زائر بیان کرد: براساس پروژه‌ای که در پارکینگ طبقاتی زائر اجرا شده است، ثبت پلاک در این پارکینگ انجام شده و شمارش ورودی و خروجی صورت می‌گیرد.

شعبان زاده با بیان اینکه هوشمندسازی این پارکینگ اطلاعات کاملی را در اختیار قرار می‌دهد، گفت: مدت اقامت خودروها، تعداد آنها برای مدیریت پارکینگ از اهمیت بالایی برخوردار است که با این پروژه این اطلاعات به دست می‌آید.

وی با بیان اینکه در حال نصب تابلوهای VMS در سطح شهر هستیم، خاطرنشان کرد: در بلوار زائر و عماریاسر این تابلوها برای اطلاع‌رسانی آنلاین مسیرهای جایگزین و وضعیت ترافیک، همچنین ظرفیت پارکینگ‌ها، در حال نصب است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه پروژه هوشمندسازی پارکینگ شرقی حرم مطهر به زودی کلید می‌خورد، افزود: البته برای این پروژه اقدامات اولیه نیاز است که در حال انجام است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcco0q0.2bq448laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما