شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 48756
منبع : خبرگزاری فارس
به مناسبت گرامیداشت روز مقاومت انجام شد

برگزاری مسابقات تکواندو با حضور 90 ورزشکار

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده پایگاه شهید مصطفی کلهری حوزه شهید قربانی قم از برگزاری مسابقات تکواندو به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت با حضور ۹۰ ورزشکار خبر داد.
برگزاری مسابقات تکواندو با حضور 90 ورزشکار
به گزارش قم نیوز، محمدعلی نادری، با اشاره به اینکه پایگاه شهید مصطفی کلهری حوزه شهید قربانی به منظور گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی برنامه‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است، اظهار کرد:‌ یکی از این برنامه‌های برگزاری مسابقات ورزشی در رشته تکواندو است که تکواندوکاران استان از این برنامه استقبال مطلوبی داشته‌اند.

وی اضافه کرد: در مسابقات تکواندو پایگاه شهید کلهری نزدیک به 90 تکواندوکار با کمربندهای سبز، زرد و آبی در گروه‌های سنی نونهالان و نوجوانان در 10 وزن با یکدیگر رقابت کردند و نفرات برتر هر بخش با برگزاری مراسمی ویژه مورد تقدیر قرار گرفتند.

فرمانده پایگاه شهید مصطفی کلهری حوزه شهید قربانی با بیان اینکه مسابقات تکواندو این پایگاه مقاومت بسیج با هماهنگی هیأت تکواندو استان قم برگزار شده است، اضافه کرد: جمعی از داوران هیأت تکواندو داوری این مسابقات را بر عهده داشتند.

وی یادآور شد: حسن ضیایی فرمانده حوزه شهید قربانی، حسین مهره‌ساز مسؤول تربیت بدنی ناحیه امام حسین(ع) و جمعی از مسؤولان هیأت تکواندو استان قم از روند برگزاری مسابقات تکواندو پایگاه شهید کلهری بازدید کردند.

نادری ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت تصریح کرد: رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شود به همین علت باید در برنامه‌های مختلف ورزشی و فرهنگی یاد و خاطره آنها گرامی‌داشته شود.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjmaex.uqeoizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما