سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : 49229
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌ كشتي استان قم خبر داد

2 كشتي‌گير و يك مربي قم در تيم اعزامي ايران به قهرماني آسيا

قم نيوز : قم نيوز: دبير هیأت‌‌ كشتي استان قم از حضور دو كشتي‌گير قم و مربي مطرح كشتي فرنگي قم در تركيب تيم ملي اعزامي ايران به پيكارهاي كشتي فرنگي 2017 قهرماني جوانان آسيا خبر داد.
2 كشتي‌گير و يك مربي قم در تيم اعزامي ايران به قهرماني آسيا
2 كشتي‌گير و يك مربي قم در تيم اعزامي ايران به قهرماني آسيا
به گزارش قم نيوز، علی جانقلی امروز اظهار کرد: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشورمان به منظور حضور موفق و پرقدرت در رقابت‌های 2017 قهرمانی آسیا تا 23 خرداد ماه به میزبانی خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی تهران در جریان است.

وی با اشاره به اعلام لیست نفرات دعوت شده به این اردو از سوی فدراسیون کشتی، اضافه کرد: ملی‌پوشان در اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند تا هفته پایانی خرداد ماه در پیکارهای قهرمانی آسیا به مصاف حریفان خود بروند.

دبیر هیأت‌‌ کشتی استان قم با اشاره به حضور کشتی‌گیران قم در اوزان 55 و 84 کیلوگرم اردوی تیم ملی جوانان، افزود: محمدجواد رضایی در وزن 55 کیلوگرم و علی‌اصغر شهبازی در وزن 94 کیلوگرم نمایندگان قم در این اردو هستند و خود را برای اعزام به مسابقات آسیایی آماده می‌کنند.

وی یاد آور شد: در وزن 55 کیلوگرم در کنار محمدجواد رضایی که نماینده قم محسوب می‌شود، میثم دل‌خانی از هیأت‌‌ کشتی استان فارس نیز حضور دارد اما با توجه به قهرمانی رضایی در پیکارهای مرحله نهایی انتخابی تیم ملی، بخت وی بالاتر از دیگر کشتی‌گیر این وزن برای حضور در مسابقات آسیایی است.

رضایی عنوان کرد: در وزن 84 کیلوگرم نیز یکی دیگر از قهرمانان خوش‌نام کشتی فرنگی استان قم یعنی علی‌اصغر شهبازی حضور دارد، کشتی‌گیری که سابقه حضور در پیکارهای رده سنی نوجوانان آسیا و همچنین کسب مدال از این رقابت‌ها را دارد و از تجارب خوبی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: مسوولیت سرمربیگری تیم ملی جوانان کشتی فرنگی ایران بر عهده قهرمان اسبق این رشته یعنی حمید باوفا دارنده چندین مدال میادین برون‌مرزی است، ضمن اینکه مربیان تیم ملی حسن حسین‌زاده، مهرداد اسفندیاری‌فر، روح‌الله میکائیلی، مجتبی باباجان‌زاده و ایوب اعلایی هستند و در این بین میکائیلی مربی مطرح کشتی قم است.

دبیر هیأت‌‌ کشتی استان قم با بیان اینکه ماساژور تیم ملی در این رقابت‌ها محمدرضا صادقی و سرپرست این تیم مهدی شربیانی هستند، اظهار کرد: رقابت‌های 2017 کشتی جوانان قهرمانی آسیا روزهای 25 تا 28 خرداد به میزبانی شهر تایچونگ کشور چین‌تایپه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf10dj.w6d10agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما