چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 49257
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خبر داد

برگزاري دوره آموزش اخلاق اداري و احكام كارمندي

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قم از برگزاري يك دوره آموزشي اخلاق فردي، اجتماعي، اداري و احكام كارمندي كاركنان اين شركت همزمان با ماه مبارك رمضان خبر داد.
برگزاري دوره آموزش اخلاق اداري و احكام كارمندي
به گزارش قم نیوز، امیر طیبی‌نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: طبق سنوات گذشته و در راستای تعمیق بخشی معارف دینی و احکام اسلامی یک دوره کلاس آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی، اداری و احکام کارمندی در ایام ماه مبارک رمضان و به صورت روزانه بعد از نماز ظهر و عصر ویژه کارکنان با حضور یکی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش احکام و عقائد نیز در حاشیه این کلاس‌ها برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: در کنار فعالیت‌های فرهنگی و ارائه خدمت رسانی به واحدهای صنعتی لازم است نسبت به تعمیق بخشی احکام و معارف دین در بین کارکنان نیز اقدامات شایسته‌ای برگزار شده و مسائل اعتقادی باید مورد توجه دلسوزان قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم یادآور شد: این شرکت با فعال سازی کمیته فرهنگی اقدام به برگزاری مسابقات فرهنگی، قرآنی، کتابخانی، حفظ قرآن، اردوهای فرهنگی و مسابقات غیر حضوری ویژه کارکنان و خانواده‌های ایشان در طول سال می‌کند که برگزاری این دوره آموزشی در ماه مبارک رمضان نیز جزء برنامه‌های شورای فرهنگی به‌حساب می‌آید.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgux9t.ak9yn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما