چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : 49282
منبع : خبرگزاری فارس
دبير كميته فوتسال استان قم خبر داد

تقدير از آقاي گل و بهترين بازيكن جام رمضان فوتسال در قم

قم نيوز : قم نيوز: دبير كميته فوتسال هیأت‌‌ فوتبال استان قم از معرفي بهترين فوتساليست، آقاي گل و برترين بازيكن رقابت‌هاي جام رمضان فوتسال باشگاه‌هاي قم خبر داد.
تقدير از آقاي گل و بهترين بازيكن جام رمضان فوتسال در قم
تقدير از آقاي گل و بهترين بازيكن جام رمضان فوتسال در قم
به گزارش قم نيوز، رضا بمانی امروز، اظهار کرد: بازی‌های جام رمضان فوتسال باشگاه‌های استان قم برای دومین سال متوالی با عنوان ارزشمند یادواره شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود و همانند دوره قبل، در مسابقات امسال نیز شاهد حضور تعداد 20 تیم هستیم.

وی ادامه داد: همانگونه که علاقمندان به فوتسال در جریان هستند بازی‌ها در چهار گروه پنج تیمی مرحله مقدماتی برگزار می‌شود و تیم‌ها به شکل دوره‌ای با یکدیگر مسابقه می‌دهند تا در پایان از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله بعدی جام رمضان را به دست بیاورد.

دبیر کمیته فوتسال هیأت‌‌ فوتبال استان قم اضافه کرد: حضور برخی فوتسالیست‌های شاخص و مطرح که سابقه بازی‌ کردن در تیم‌های لیگ برتری و دسته اول باشگاه‌های کشور را دارند و همچنین بازیکنان مستعد و نخبه استان قم در ترکیب تیم‌های شرکت کننده، بر جذابیت بیشتر این رقابت‌ها افزوده است.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر به واسطه اینکه به رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نزدیک می‌شویم، شور و علاقه بیشتری بین دوست‌داران این رشته ورزشی ایجاد شده و سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم هر شب میزبان جمع زیادی از اهالی این رشته پرطرفدار است.

بمانی در ادامه به برنامه‌‌ریزی کمیته فوتسال برای معرفی برترین بازیکن در پایان هر شب از رقابت‌های این دوره خبر داد و افزود: به بهترین بازیکن هر شب از مسابقات فوتسال جام رمضان که با انتخاب کمیته فوتسال صورت می‌گیرد در پایان همان شب از سوی پخش کفش چرم امیران اسپرت هدیه‌ای ویژه اهدا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در پایان دومین دوره رقابت‌های فوتسال جام رمضان یادواره شهدای مدافع حرم باشگاه‌های استان قم، بهترین بازیکن مسابقات و آقای گل بازی‌ها انتخاب و به آنها هدیه ویژه تعلق خواهد گرفت تا از این طریق نیز بر جذاب‌تر شدن بازی‌ها بیافزاییم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceww8e.jh8ovi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما