شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 49378
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم:

400 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد خریداری می شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم گفت: با کمک مردم و خیرین تا پایان سال جاری 400 واحد مسکونی برای مددجویان خریداری و به آنان تحویل داده می‌شود.
400 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد خریداری می شود
به گزارش قم نیوز: اکبر میرشکار امروز در قم، با بیان اینکه مسکن یکی از مهم‌ترین مسائل مددجویان کمیته امداد به شمار می‌رود، اظهار کرد: سال گذشته برای مددجویان 82 واحد مسکن خریداری و کمک هزینه بازسازی، تکمیل و تعمیر 653 واحد مسکن نیز به مددجویان واجد شرایط پرداخت شد.

وی با اشاره به اهمیت حضور خیرین در خرید مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی گفت: با توجه به اینکه خرید مسکن با هزینه بالایی مواجه بود بنابراین طرح خرید متری مسکن از سوی کمیته امداد استان قم ایجاد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم ادامه داد: طرح خرید متری یکی از طرح‌های خوب است که خیرین با هر توان مالی می‌توانند در این امر حسنه سهیم باشند و برای رفع نیازهای مددجویان در این راستا اقدام کنند.

میرشکار با اشاره به هزینه خرید مسکن برای هر متر مربع، عنوان کرد: هزینه خرید مسکن برای هر متر مربع 800 هزار تومان است و کسانی که تمایل به شرکت در این طرح حسنه را دارند می‌توانند به هر میزان که می‌خواهند در خرید مسکن هزینه کنند و در این راستا هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وی در بخش پایانی سخنان خویش از استقبال نیکوکاران از اجرای این طرح خبر داد و خاطرنشان کرد: با کمک مردم و خیرین تا پایان سال جاری  400 واحد مسکونی برای مددجویان خریداری و به آنان تحویل داده می‌شود.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcaaeny.49no015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما