سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : 49541
منبع : خبرگزاری فارس
در شب‌های قدر صورت می‌گیرد

استقرار ناوگان اتوبوسرانی در محدوده حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : قم نيوز: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از استقرار و آماده باش ناوگان اتوبوسرانی در محدوده حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران در شب‌های قدر خبر داد.
استقرار ناوگان اتوبوسرانی در محدوده حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران
استقرار ناوگان اتوبوسرانی در محدوده حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نيوز، حسین مومنی موحد امروز، با بیان اینکه کلیه‌ ناوگان اتوبوسرانی اعم از اتوبوس‌ها و مینی بوس‌ها در شب‌های قدر آماده خدمت‌رسانی به عموم مردم و انتقال زائرین به سمت منازل و بالعکس هستند اظهار کرد: پیش‌بینی‌های لازم در این شب‌ها برای تامین ناوگان و نیروهای لازم صورت گرفته است.

وی از آماده باش تمام ناوگان اتوبوسرانی در سه شب قدر خبر داد و تصریح کرد: تمامی ناوگان اعم از بخش خصوصی و دولتی از ساعت 21 تا پایان مراسم شب‌های قدر آماده خدمت‌رسانی و انتقال زائرین هستند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به ایستگاه‌هایی که ناوگان اتوبوسرانی در شب‌های قدر در محدوده حرم مطهر مستقر هستند اظهار کرد: در میدان مطهری، بلوار منتظری، سه راه بازار تا ابتدای چهارمردان، ابتدای خیابان صفائیه، ابتدای 19 دی و میدان روح الله به سمت چهارراه شهدا ناوگان اتوبوسرانی مستقر خواهند بود.

وی با بیان اینکه در ایستگاه محدوده مسجد مقدس جمکران هم 30 دستگاه اتوبوس فعال است افزود: اگر نیاز باشد افزایش ناوگان در این محدوده خواهیم داشت.

مومنی موحد با بیان اینکه استقرار ناوگان اتوبوسرانی در محدوده مصلی، بلوار نیایش و میدان جانبازان هم صورت می‌گیرد گفت: مجموعا در این ایام 258 دستگاه خودرو بخش خصوصی، 50 دستگاه اتوبوس ملکی و 130 دستگاه مینی بوس خدمت‌رسانی به مردم را بر عهده دارند.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdccspq0.2bqo08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما