> بی‌توجهی برخی مدیران نسبت به کارگروه فرهنگی اجتماعی استان | قم نیوز
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۹
کد مطلب : 49543
منبع : خبرگزاری فارس
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم عنوان کرد

بی‌توجهی برخی مدیران نسبت به کارگروه فرهنگی اجتماعی استان

قم نيوز : قم نيوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه شورای تامین استان بر فعالیت کارگروه فرهنگی اجتماعی استانداری تاکید دارد، گفت: برخی از مدیران استانی نسبت به کارگروه فرهنگی اجتماعی توجه لازم را ندارند.
بی‌توجهی برخی مدیران نسبت به کارگروه فرهنگی اجتماعی استان
بی‌توجهی برخی مدیران نسبت به کارگروه فرهنگی اجتماعی استان

به گزارش قم نيوز، احد جمالی ظهر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی استانداری که در تالار امام رضا(ع) برگزار شد، با بیان اینکه ملت ایران در انتخابات حضور پرشکوهی داشته‌اند، اظهار کرد: باید به صورت مستمر قدردان این حضور باشیم چرا که در شرایط کنونی که فتنه‌های بین‌المللی برای منطقه مشکل‌ساز شده حضور گسترده مردم ایران در کاهش این فتنه‌ها تاثیرگذار بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در روند برگزاری انتخابات برخی ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌ها نیز قابل مشاهده بود، اضافه کرد: تا زمانی که نتوانیم به تربیت فردی و جمعی مطلوبی برسیم نمی‌توانیم این ناهنجاری‌ها را رفع کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم سیاست‌گذاری‌های اجتماعی و فرهنگی را هدف اصلی تشکیل کارگروه فرهنگی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: برخی از دستورالعمل‌ها و گرایش‌ها در سطح ملی ابلاغ شده است اما برخی دیگر از سیاست‌گذاری‌ها باید با توجه به شرایط ویژه هر استان توسط مسؤولان استانی انجام شود.

وی از ظرفیت‌های فرهنگی موجود در استان قم یاد کرد و ادامه داد: این استان نسبت به دیگر استان‌های کشور شرایط متفاوتی دارد به همین علت باید برنامه‌ریزی جامع‌تری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی داشته باشیم.

جمالی با اشاره به اینکه شورای تامین استان قم بر فعالیت کارگروه فرهنگی اجتماعی استانداری تاکید دارد، گفت: بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی مسائل فرهنگی و اجتماعی در اولویت است اما با این وجود برخی از مدیران استانی نسبت به کارگروه فرهنگی اجتماعی استانداری توجه لازم را ندارند.

وی با تاکید بر اینکه برخی از دستگاه‌های مسؤول در حوزه فرهنگی در کارگروه فرهنگی اجتماعی استانداری حضور نیافته‌اند، اظهار کرد: مدیران برای اینکه بتوانند تاثیرگذار باشند باید درخواست‌های خود را از مسؤولان بالادستی مطالبه و تصویب بودجه‌های لازم برای اجرای طرح‌های فرهنگی را پیگیری کنند.

جمالی از تعیین بودجه‌های مشخص برای کاهش پنج آسیب فرهنگی و اجتماعی یاد کرد و ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی استان باید برنامه‌های خود در راستای کاهش آسیب‌ها را به معاونت سیاسی امنیتی استانداری برسانند تا بتوانیم از مسؤولان مرکز در راستای اجرای این برنامه‌ها مطالبه‌گری لازم را داشته باشیم.

وی بر فعال‌سازی کتابخانه استان قم تاکید کرد و افزود: این امر سبب تامین سلامت جامعه می‌شود؛ هر چند قم کتابخانه‌های خصوصی مختلفی دارد و جایگاه‌های برتر را در حوزه نشر و چاپ به خود اختصاص داده است اما در داشتن کتابخانه‌های عمومی فعال ضعیف است.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcexn8e.jh8oei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما