شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۲
کد مطلب : 49737
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین:

شب قدر ناب ترین فرصت برای ارتباط با خدای متعال است

قم نيوز : قم نيوز: حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال، شب قدر را بهترین فرصت برای ارتباط با خدای متعال توصیف کرد.
شب قدر ناب ترین فرصت برای ارتباط با خدای متعال است
شب قدر ناب ترین فرصت برای ارتباط با خدای متعال است
به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال با اشاره به این که در آستانه سومین شب از لیالی پر فیض قدر هستیم، اظهار داشت: به لطف الهی، مردم  به ویژه جوانان، سال به سال در شب های قدر حضور گسترده تری در مراسم های معنوی دعا و مناجات خوانی و قرآن به سر گرفتن دارند.

وی افزود: در حال حاضر دو شب از شب های قدر یعنی شب نوزدهم و بیست و یکم را پشت سر گذاشته ایم و آخرین فرصت همین شب بیست و سوم رمضان است که به احتمال قوی، شب قدر نیز همین شب است.

مشاور عالی مدیر حوزه های علمیه همچنین گفت: بسیار اُمیدواریم که مردم ما با بهره گیری از فضایل ماه رمضان و این ماه الهی و بهره بردن از قرآن کریم، بتوانند ارتباط خود را هر چه بیشتر با خدای متعال حفظ و تقویت کنند و بی گمان شب قدر بهترین و ناب ترین فرصت برای این مهم است.

وی ابراز داشت: از مردم و به خصوص جوانان عزیز می خواهیم که در این شب برای تعجیل در فرج امام زمان و پیروزی رزمندگان اسلام در همه جای عالم دعا کرده و به ویژه مدافعان حرم و مدافعان امنیت کشورمان را از دعای خیر فراموش نکنند.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: همچنین بسیار خوب و بجاست که در شب قدر، ضمن بیعت مجدد با ولایت ائمه اطهار(ع)، در رابطه با ولایت فقیه نیز بیعت را تجدید کرده و در صفی محکم در برابر دشمنان اسلام، صف آرایی کرده و از حریم اسلام و نظام اسلامی به خوبی دفاع کنیم.
انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcjaaex.uqehtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما