سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۱
کد مطلب : 50398
منبع : خبرگزاری فارس
معاون سياسي امنيتي استاندار قم تاكيد كرد

ضرورت تلاش براي ارتقاء محتواهاي ديني و فرهنگي در فضاي مجازي

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بر ضرورت تلاش براي ارتقاء محتواي ديني و فرهنگي در فضاهای مجازي تاكيد كرد.
ضرورت تلاش براي ارتقاء محتواهاي ديني و فرهنگي در فضاي مجازي
ضرورت تلاش براي ارتقاء محتواهاي ديني و فرهنگي در فضاي مجازي
به گزارش قم نیوز، احد جمالی در نشست کمیسیون عفاف و حجاب استان طی سخنانی با اشاره به اهمیت پرداختن به مقوله مهم عفاف و حجاب در جامعه اظهار کرد: حجاب و عفاف مسئله‌ی فصلی نبوده و بایستی به صورت مستمر مورد توجه قرار گیرد.

وی ترویج آموزه‌های دینی در حوزه عفاف و حجاب را مورد توجه قرار داد و افزود: در دین مبین اسلام علاوه بر مسئله‌ی حجاب به بسیاری از مباحث دیگر از جمله آداب معاشرت نیز تاکید شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمن علیه نظام اسلامی تصریح کرد: باید از اعمال جمعی و فردی مراقبت کنیم و در احیای مبانی و چارچوب‌های اسلامی از جمله امر به معروف و نهی از منکر اهتمام لازم را داشته باشیم.

وی با اشاره به وجود انتظارات بالا از قم در موضوع‌های اجتماعی و فرهنگی به ویژه در موضوع تحکیم پایه‌های خانواده ادامه داد: در راستای پیشرفت مبانی خانواده باید برنامه‌ی مدونی در قم طراحی و برای اجرا در سطح ملی آن را به دولت معرفی کنیم.

رئیس کمیسیون عفاف و حجاب استان قم همچنین با اشاره به افزایش روزافزون میزان استفاده از فضای مجازی در سطح کشور و به ویژه در استان قم خاطرنشان کرد: افزایش محتواهای فرهنگی و کاهش آسیبب‌ها در شبکه های اجتماعی باید در دستور کار مسؤولان باشد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم نیز در این جلسه با اشاره به نقش اخلاقیات در موضوع حجاب و عفاف تصریح کرد: تقویت مبانی اخلاقی در جامعه سبب افزایش دین‌داری و ارتقاء جایگاه حجاب در بانوان می‌شود.

عطاءالدین قاسمی با اشاره به برخی برخوردهای سلبی و نتایج زیان‌بار آنها در جامعه افزود: باید در راستای توسعه‌ی جنبه‌های رحمانیت اسلام تلاش نماییم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcevx8n.jh87oi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما