شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : 51176
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر شورای عالی هماهنگی بسیج طلاب و روحانیون:

فعالان فرهنگی با حرکت‌های آتش به اختیار از نفوذ دشمن جلوگیری کنند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر شورای عالی هماهنگی بسیج طلاب و روحانیون خدمت به بسیج را خدمت به نظام اسلامی خواند و گفت: افرادی که در راستای اهداف فرهنگی نظام اسلامی در حال فعالیت هستند باید با حرکت‌های آتش به اختیار از نفوذ فرهنگی دشمن جلوگیری کنند.
فعالان فرهنگی با حرکت‌های آتش به اختیار از نفوذ دشمن جلوگیری کنند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود ملک‌دار صبح امروز در چهارمین همایش مشترک مدیران حوزه‌های علمیه، مسؤولان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و مسؤولان بسیج طلاب و روحانیون کشور که در سالن همایش مجتمع آموزشی فرهنگی یاوران مهدی(عج) در حال برگزاری است، با اشاره به اینکه پیوند بسیج با حوزه و روحانیت برکات بسیاری برای نظام اسلامی به دنبال داشته است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی برای اینکه بتواند به مسیر خود ادامه دهد باید بتواند از ظرفیت‌های موجود به صورت جامع استفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه تا کنون روحانیون با حضور خود در مجموعه بسیج و سپاه تاثیرگذاری‌های بسیاری را به دنبال داشته‌اند، تصریح کرد:‌ برای اینکه بتوانیم در عرصه‌های مختلف تاثیرگذار باشیم باید بتوانیم روحیه معنوی خود را تقویت کرده و به دنبال اخلاص باشیم.

مسؤول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه خاطرنشان کرد: امسال چهارمین سالی است که این همایش را برگزار می‌کنیم تا تعاملات و همدلی‌ها را افزایش دهیم، اکنون بعد از گذشت چهار سال همدلی مطلوبی میان سپاه، بسیج و روحانیون ایجاد شده که نتیجه این همدلی سبب پیشرفت و موفقیت می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل شورای عالی هماهنگی بسیج طلاب و روحانیون تصریح کرد: یکی از راهکارهای تقویت روحیه انقلابی‌گری در حوزه، توسعه بسیج طلاب و روحانیون است که برای پاسداری از ارزش‌ها در خط مقدم قرار دارد و به صورت مستمر در حال ترویج آموزه‌های دینی است.

ملک‌دار با بیان اینکه هر ساله یک شهید روحانی شاخص از قشر روحانیت در سطح کشور به ویژه در اردوهای راهیان نور معرفی می‌شود، مطرح کرد: بر اساس تفاهم‌نامه نوشته شده شورای عالی هماهنگی بسیج طلاب و روحانیون با حضور معاونان حوزه‌های علمیه، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج، رئیس سازمان بسیج و فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) به منظور افزایش تعاملات و همکاری‌ها دنبال شده است.

وی فراخوان مقاله با موضوع حفظ و تقویت روحیه انقلابی در حوزه‌های علمیه را یکی از برنامه‌های شورای عالی هماهنگی بسیج طلاب و روحانیون برای سال جاری دانست و یادآور شد: سال گذشته شورای مذکور سال گذشته یک جلسه با 14 مصوبه داشته است و امسال با جدیت برنامه‌های خود را دنبال کرده است.

دبیر شورای عالی هماهنگی بسیج طلاب و روحانیون از تعیین 136 مصوبه در کمیته کارشناسی این شورا یاد کرد و ادامه داد: این مصوبات در راستای تحقق فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه همایش‌های مختلف در طول سال به همت بسیج طلاب و روحانیون برگزار شده است، عنوان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی در سطح استان‌ها و کشور، رژه بسیجیان طلاب، همایش منطقه‌ای در استان‌های مختلف، همایش‌های بصیرتی، فضاسازی‌های میدانی با موضوع استکبارستیزی و صدور بیانیه‌های مختلف از دیگر اقدامات انجام شده است.

ملک‌دار با اشاره به اینکه در این همایش به دنبال تعیین سیاست‌های اصلی شورای عالی هماهنگی بسیج طلاب و روحانیون هستیم، مطرح کرد: امیدواریم با برگزاری کمیسیون‌های تخصصی که عصر امروز با موضوع‌های مختلف برگزار می‌شود به نتایج مورد نظر در مورد سیاست‌ها برسیم.

وی خدمت به بسیج را خدمت به نظام اسلامی خواند و گفت: افرادی که در راستای اهداف فرهنگی نظام اسلامی در حال فعالیت هستند باید با حرکت‌های آتش به اختیار از نفوذ فرهنگی دشمن جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ 136
https://qomnews.ir/vdcjmvei.uqevazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما