دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 51633
منبع : خبرگزاری فارس
هفته ششم ليگ برتر فوتسال

آتليه‌طهران قم ميزبان حفاري اهواز شد / شاگردان غياثي در فكر سومين برد متوالي

قم نيوز : قم نیوز: فوتساليست‌هاي تيم آتليه‌طهران قم در هفته هفتم مسابقات نوزدهمين دوره ليگ برتر فوتسال ايران برابر حفاري اهواز صف‌آرايي مي‌كنند.
آتليه‌طهران قم ميزبان حفاري اهواز شد / شاگردان غياثي در فكر سومين برد متوالي
به گزارش قم نیوز، استارت دیدارهای هفته ششم از نیم‌فصل نخست بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز جمعه سیزدهم مرداد ماه زده می‌شود و تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در سومین بازی خانگی میزبان و پذیرای تیم فوتسال حفاری اهواز خواهد بود.

این در حالی است که نماینده فوتسال قم در پنجمین هفته رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگا‌ه‌های کشور شکستی سنگین را در مقابل یکی از مدعیان قهرمانی یعنی مس سونگون ورزقان پذیرفته و برای جبران این باخت و امتیازات از دست رفته آن، در خانه دل به حمایت تماشاگران قمی برای شکست حفاری اهواز بسته است.

در واقع تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم با انگیزه به دست آوردن سومین برد خود از فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر روز جمعه سیزدهم مرداد ماه در هفته ششم این بازی‌ها برابر حفاری اهواز صف‌آرایی می‌کند تا امتیازات این فصل خود را دو رقمی‌ کند.

این در شرایطی است که نتیجه هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بر وفق مربیان و بازیکنان تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم نبود و این تیم در میهمانی حریف قدرتمند خود یعنی مس سونگون بعد از یک نیمه تساوی دو بر دو، در 20 دقیقه دوم چهار گل دیگر خورد و مجموعا 6 بر 2 به مس باخت.

با این حال شاگردان سیدوحید غیاثی در دو دیدار خانگی این فصل خود تیم قدرتمندی بوده‌اند و همانند رقابت‌های فصل قبل لیگ دسته اول فوتسال هنوز به هیچ حریفی نباخته‌اند و انگیزه تداوم شکست‌ناپذیری در خانه، آنها را مصمم به عبور از سد حفاری اهواز کسب سومین برد این فصل کرده است.

این در حالی است که آتلیه‌طهران قم در چهار بازی قبل خود از پنج هفته مسابقات لیگ برتر به دو برد، یک تساوی و یک باخت دست یافته و با هفت امتیاز در مکان هفتم جدول جای دارد و تیم حفاری اهواز با یک امتیاز بیشتر هم اکنون جایگاه ششم جدول را به خود اختصاص داده است.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchx-nm.23nzxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما