دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 51640
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت 14 تيم

پرسپوليس قهرمان ليگ فوتبال باشگاه‌هاي قم شد

قم نيوز : قم نیوز: مسابقات فصل 1396 ليگ فوتبال باشگاه‌هاي استان قم با رقابت 14 تيم و قهرماني تيم فوتبال پرسپوليس شادقلي به كار خود پايان داد.
پرسپوليس قهرمان ليگ فوتبال باشگاه‌هاي قم شد
به گزارش قم نیوز، در حالی که لیگ‌های فوتبال باشگاه‌های استان قم هر ساله در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می‌شود، نخستین لیگ سال 1396 با رقابت 12 تیم برگزار شد و قهرمان خود را شناخت.

مسابقات لیگ فوتبال باشگاه‌های قم ‌برای تعیین قهرمان و صعود کننده‌ها به دسته اول به انجام رسید و در این لیگ تیم‌های پاس، الوند، پرسپولیس شادقلی، پرسپولیس باقرآباد، کوثر، ایران‌زمین، فرش‌ ایران، افشید، طوفان، فولاد ماهان، فرم‌گستران، شهرقائم، ستارگان و شهیدان پورعزیزی به میدان رفتند.

با برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیأت‌‌ فوتبال استان قم بازی‌های لیگ دسته دوم فوتبال قم با رقابت 14 تیم در چهار گروه مقدماتی کار خود را آغاز کرد و تیم‌ها به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان دو تیم برتر هر گروه مجوز صعود به مرحله دوم را کسب کرد.

دیدارهای مرحله دوم با حضور هشت تیم و به شکل حذفی به انجام رسید و در نهایت تیم‌های فوتبال پرسپولیس شادقلی، هرم‌گستران، ستارگان و شهرقائم مجوز حضور در مرحله نهایی را به دست آوردند و رقابت‌ این چهار تیم برای تعیین تیم قهرمان به شکل دوره‌ای به انجام رسید و سرانجام پرسپولیس شادقلی قهرمان شد.

فوتبالیست‌های تیم پرسپولیس شادقلی به سرمربیگری علی اصغری، مربیگری سعید اکبری و یوسف عطایی و مدیریت محمد حسینی بعد از صعود به مرحله حذفی، در این مرحله با نتیجه پرگل و قاطع چهار بر یک تیم فرش ایران را مغلوب کرد تا خود را به جمع سه تیم دیگر مرحله پایانی برساند.

دیدارهای مرحله پایانی به شکل دوره‌ای در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم در حالی به انجام رسید که فوتبالیست‌های پرسپولیس شادقلی ابتدا با یک گل از سد هرم‌گستران عبور کردند، سپس با نتیجه دو بر یک ستارگان را بردند و در بازی تشریفاتی سوم نیز دو بر یک به شهرقائم باختند اما با کسب 6 امتیاز قهرمان شدند.

در این بازی‌ها حسین عبادی، مجید موحد، سعید قاسمی، حسن باقری، محسن فراهانی، مهدی فرهادی، محمدجواد علی‌باباخوش، مهدی رحیمی، مهدی فرجی، علی مستعد، مجید اسفندیاری، امین زندی، علی براتی، محمد حسینی، حمید قاسمی، روح‌الله اسدی، ابوالفضل شعبانی، محسن اسدی، محمد جان‌جان، حمزه باقری و حمید حسینی اعضای تیم فوتبال پرسپولیس شادقلی بودند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfxvdt.w6dyjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما