سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : 51683
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ تكواندو استان قم خبر داد

برگزاري رقابت‌هاي هان‌مادانگ و پومسه در قم / پيكارهاي انتخابي در خانه تكواندو

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ تكواندو استان قم از برگزاري رقابت‌هاي انتخابي تكواندو قم و همچنين پيكارهاي هان‌مادانگ و پومسه قهرماني قم خبر داد.
برگزاري رقابت‌هاي هان‌مادانگ و پومسه در قم / پيكارهاي انتخابي در خانه تكواندو
به گزارش قم نیوز، محمد جمشیدی در قم، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده در کمیته مسابقات هیأت‌‌ تکواندو استان قم، رقابت‌های قهرمانی نوگلان و انتخابی کمربند قرمز و مشکی رده سنی بزرگسالان تکواندو قم روز سوم شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رقابت‌های مهمی در هفت ماه باقی مانده از سال جاری در سطح استانی و کشوری برنامه‌ریزی شده است، خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی هان‌مادانگ و پومسه قهرمانی قم روز دهم شهریور ماه در خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده به انجام خواهد رسید.

رئیس هیأت‌‌ تکواندو استان قم در ادامه به حضور نمایندگان قم در سمینار بین‌المللی آموزشی فرم‌های جدید پومسه اشاره و بیان کرد: این سمینار با حضور اساتید اتحادیه تکواندو آسیا ATU در خانه تکواندو تهران برگزار شد و از قم اساتید این رشته نصیروند، ربانی، عبداللهی و رفیعی حضور داشتند و با جدیدترین فرم‌های پومسه آشنا شدند.

وی با بیان اینکه استاد محمدحسین ربانی از سوی مدرسان دوره به عنوان یکی از 10 شرکت‌کننده برتر این دوره آموزشی انتخاب شد، خاطرنشان کرد: در قم نیز به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت آزمون ارتقاء کمربند دوره 239 قرمز تا پوم و دان دو تکواندو برگزار شد.

جمشیدی افزود: آزمون ارتقاء رده کمربند دوره 239 قرمز تا پوم و ‌دان دو با حضور 87 نفر متقاضی در بخش مردان و زیر نظر سه ممتحن در خانه تکواندو برگزار شد و محمدعلی افشارزاده، سیدعلی خیرخواه‌علوی و محمد صادق حیدرزاده در کنار رحیم صفایی دبیر کمیته داوران فدراسیون تکواندو بر آن نظارت داشتند.

وی همچنین از برگزاری آزمون ارتقاء کمربند دوره 239 قرمز تا پوم و دان دو تکواندو در قم خبر داد و افزود: این آزمون نیز با حضور تعداد 42 تکواندوکار  در خانه تکواندو شهیدان برجعلی زاده قم برگزار شد و امتحان گیرنده آن لیلا آشتیان و فاطمه‌سادات محمودی در کنار فاطمه کیایی از تهران به عنوان ناظر فدراسیون تکواندو بودند.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcc1eqp.2bqs48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما