پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 51771
منبع : خبرگزاری فارس
عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم مطرح کرد

ضرورت انتقال صنوف آلاینده شهر قم به خارج از شهر

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم گفت: تلاش می‌کنیم که برخی از صنوف آلاینده و مزاحم شهر قم به شهرک‌های شهاب، خودرو و آهن فروشان منتقل شوند.
ضرورت انتقال صنوف آلاینده شهر قم به خارج از شهر
به گزارش قم نیوز، سید ابراهیم صحفی در قم با اشاره به ادامه پلمب واحدهای صنفی بدون پروانه در استان اظهار کرد: پلمب این واحدها در قم براساس مواد ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی است. صاحبان واحدهای بدون پروانه کسب در استان باید بدانند که همه چیز تحت نظر است و آمارهای به روزی در خصوص اصناف موجود است.

وی ادامه داد: از صاحبان واحدهای صنفی فاقد پروانه در استان درخواست می‌کنم که هر چه سریع تر برای اخذ پروانه کسب به اتحادیه‌های مربوطه مراجعه کنند.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم افزود: تلاش می‌کنیم که برخی از صنوف شهر قم به شهرک‌های شهاب، خودرو و آهن فروشان منتقل شوند، صنف عمده فروشی مواد غذایی، شلوغی زیادی را در شهر قم دارد و با انتقال این صنف به شهرک شهاب، فضای خوبی در شهر قم به وجود می‌آید.

صحفی با اشاره به طرح انتقال برخی از صنوف آلاینده و مزاحم از شهر قم به خارج از این شهر اظهار کرد: بر این اساس صنوف نمایشگاه اتومبیل و تعمیرگاه‌های اتومبیل و آهن فروشان به شهرک‌های تخصصی انتقال می‌یابند.

وی ادامه داد: ایجاد شهرک‌های تخصصی مزیت‌های فراوانی برای شهر و کسبه و مردم خواهد داشت و موجب می‌شود که خدمت رسانی به مردم در یک فضای مناسب و با امکانات کافی و کیفیت خوب انجام شود و سبب زیبایی چهره شهر قم خواهد شد.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم افزود: در استان‌ها و شهرهایی که شهرک‌های تخصصی احداث شد، شاهد رشد، ترقی و ارزش افزوده این شهرک‌ها و رضایتمندی مردم بودیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری کسبه قم و اتاق اصناف و اتحادیه‌ها به ‌زودی شاهد افتتاح چند شهرک تخصصی و افزایش اشتغال و بهبود فضای کسب و کار و خدمت رسانی در شهر کریمه اهل‌بیت(س) باشیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdca60nm.49n6015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما