جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب : 51813
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌‌‌ تنیس روی‌میز استان قم خبر داد

نایب‌قهرمانی پینگ‌پنگ باز قم در رقابت استعدادهای کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌‌‌ تنیس روی‌میز استان قم گفت: با درخشش یکی از پینگ‌پنگ بازان آینده‌دار قم در طرح استعدادیابی کشور افتخاری دیگر در کارنامه تنیس روی‌میز قم به ثبت رسید.
نایب‌قهرمانی پینگ‌پنگ باز قم در رقابت استعدادهای کشور
نایب‌قهرمانی پینگ‌پنگ باز قم در رقابت استعدادهای کشور
به گزارش قم نیوز، محمد عموئیان امروز اظهار کرد: نتایج نهایی طرح استعدادیابی پینگ‌پنگ پسران کشور امروز از سوی فدراسیون تنیس روی‌میز در حالی اعلام شد که شاهد برگزاری سه مرحله اردو و مسابقه در شهر‌های قم، قزوین و سنندج بودیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بازیکن آینده‌دار تنیس روی‌میز قم یعنی محمدحسن حبیبی در مجموع این سه مرحله موفق به کسب مقام دوم کشور شد، ضمن اینکه زهرا مصباحی در بخش دختران این طرح با حضور در جمع برترین‌ها سرانجام به مقام چهارم ایران دست یافت.

رئیس هیأت‌‌‌‌ تنیس روی‌میز استان قم این اتفاق را یک دستاورد بزرگ برای جامعه پینگ‌پنگ قم دانست و افزود: طرح استعدادیابی این رشته در بین پسران پینگ‌پنگ باز قم نیز انجام شد و در نهایت مهدی عموئیان با کسب ۹۲ امتیاز رتبه نخست را کسب کرد.

وی یاد آور شد: همچنین عنوان دوم با کسب 90 امتیاز به امیر حسامی تعلق گرفت، مقام سوم را محمدجواد برقعی با کسب ۸۵ امتیاز از آن خود کرد و کوروش بیطرفان با کسب ۸۰ امتیاز چهارم شد تا نفرات برتر نیمه مرداد ماه در مسابقات کشوری به میزبانی اصفهان به میدان بروند.

عموئیان با بیان اینکه رقابت‌های پینگ‌پنگ پسران ایران از پانزدهم تا هفدهم مرداد در اصفهان به انجام خواهد رسید، اضافه کرد: دختران پینگ‌پنگ باز نیز طبق برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس روی‌میز از 19 تا 21 مرداد ماه به میزبانی هیأت‌‌‌‌ فارس در شهر شیراز با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی به برترین‌های استعدادیابی انجام شده هیأت‌‌‌‌ تنیس روی‌میز قم در بخش دختران نیز اشاره و عنوان کرد: در قسمت دختران که با حضور ۱۸ پینگ‌پنگ باز برگزار شد، به ترتیب ملیکا اسحاقی با کسب ۹۴ امتیاز، صبا حاجی‌زاده با کسب ۸۶ امتیاز، هلیا اقدسی با کسب ۸۵ امتیاز و مهسا بهی با کسب ۸۳ امتیاز اول تا چهارم شدند.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdchx6nm.23nzzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما