شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۱۱
کد مطلب : 51824
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته ششم لیگ برتر فوتسال

فوتسالیست‌های قم از مقاومت قرچک یک امتیاز گرفتند

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال هیأت‌‌‌‌ قم در هفته ششم رقابت‌های للیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حریف خود تیم مقاومت قرچک را متوقف و دومین امتیاز این فصل را کسب کرد.
فوتسالیست‌های قم از مقاومت قرچک یک امتیاز گرفتند
فوتسالیست‌های قم از مقاومت قرچک یک امتیاز گرفتند
به گزارش قم نیوز، بازی‌های نیم‌فصل نخست از نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر سیزدهمین روز مرداد ماه ماه هفته ششم خود را پشت‌سر گذاشت و یکی از دو نماینده فوتسال قم همچنان در تلاش برای جدایی از انتهای جدول است.

فوتسالیست‌های تیم هیأت‌‌‌‌ قم که در این فصل تا قبل از هفته ششم در چهار مسابقه تیم مغلوب میدان بوده‌اند و در یک بازی نیز به تساوی دست یافته و از 15 امتیاز دیدارهای قبلی تنها یک امتیاز در کارنامه داشتند، برای جدایی از انتهای جدول رده‌بندی در کسب نخستین برد این فصل ناکام بودند و در هفته ششم باز هم مساوی کردند.

نماینده فوتسال قم که در تنها مسابقه این فصل برابر تیم شهرداری ساوه در چارچوب مسابقه‌ای از هفته پنجم لیگ برتر به تساوی دو بر دو دست یافته و در چهار بازی دیگر به تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان، تاسیسات دریایی تهران، آذرخش بندرعباس و شهروند ساری باخته بود، در هفته ششم نیز امروز با مقاومت قرچک نتیجه هفته پنجم را گرفت و به تساوی دو بر دو دست یافت.

در ششمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، تیم هیأت‌‌‌‌ قم در مصاف با مقاومت قرچک توسط محمد کرمانی و محمد رمضانی به گل دست یافت و در حالی که از حریف خود دو بر یک نیز پیش افتاده بود، در نهایت گل تساوی را پذیرفت و به یک امتیاز قناعت کرد.

بدین‌ترتیب نماینده فوتسال قم که سه بازی از 6 مسابقه قبل را در خانه برگزار کرده و از این تعداد دیدار خانگی تنها یک امتیاز دارد، با کسب یک امتیاز از سومین میهمانی این فصل، همچنان با کسب دو امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی لیگ نوزدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور قرار دارد تا در هفته هفتم برابر همشهری خود تیم آتلیه‌طهران به دنبال نخستین برد این فصل باشد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjxoei.uqev8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما