دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 51936
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌‌‌ دوچرخه‌سواري استان قم خبر داد

معرفي برترين ركاب‌زنان ليگ دوچرخه‌سواري در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌‌‌ دوچرخه‌سواري استان قم از برگزاري رقابت‌هاي رشته تايم‌تريل ليگ اين رشته با حضور ركاب‌زنان پنج تيم باشگاهي در قم خبر داد.
معرفي برترين ركاب‌زنان ليگ دوچرخه‌سواري در قم
به گزارش قم نیوز، محمدکاظم حججی در قم، اظهار کرد: از اولویت‌های مهم هیأت‌‌‌‌ دوچرخه‌سواری استان قم در تقویم سالیانه خود، برگزاری رقابت‌های استانی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی است و به همین منظور رکاب‌زنان این رشته با یکدیگر رقابت کردند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه تایم تریل انفرادی لیگ دوچرخه‌سواری قم، اضافه کرد: رکاب‌زنان پنج تیم باشگاهی دوچرخه‌سواری قم به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س)، امام رضا (ع) و دهه کرامت، در مسابقه تایم‌تریل انفرادی پیکارهای لیگ استانی باشگاه‌های این رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیأت‌‌‌‌ دوچرخه‌سواری استان قم با بیان اینکه در این مرحله تعداد 22 رکاب‌زن حضور داشتند، اضافه کرد: دوچرخه‌سواران شرکت کننده در این مرحله مسیر مجموعه ورزشی شهید حیدریان تا بوستان تفریحی ورزشی جوان را با یکدیگر رکاب زدند و سپس در مسیر پیست کراس‌کانتری بوستان جوان به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های استان قم در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود، با اشاره به نفرات برتر افزود: در رده سنی جوانان محمد مهدی شمس از تیم دوچرخه‌سواری جاینت با بهترین زمان و بالاتر از دیگر رقبا در صدر ایستاد.

حججی عنوان کرد: امیررضا شریعتی رکاب‌زن تیم دوچرخه‌سواری همرکابان در جایگاه دوم ایستاد و محمدرضا عراقی دیگر دوچرخه‌سوار تیم جاینت موفق به کسب رتبه سوم شد، ضمن اینکه در رده سنی بزرگسالان سجاد طاهری از تیم جاینت عنوان قهرمانی را کسب کرد و حسین ابراهیمی دیگر هم تیمی وی به همراه حامد هاشم‌پور از تیم دوچرخه‌سواری تاکتیک دوم و سوم شدند.

وی در پایان از تلاش برای توسعه دوچرخه‌سواری به بخش‌های تابعه قم خبر داد و اظهار کرد: در همین زمینه، همایش دوچرخه‌سواری شهر دستجرد به مناسبت دهه کرامت و تولد امام رضا (ع) از قبور متبرک شهدای گمنام آغاز شد و در میعادگاه نماز جمعه این شهر خاتمه پیدا کرد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcd9n0k.yt0fs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما