چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 52049
منبع : خبرگزاری فارس
به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت

بازدید رئیس ستاد اقامه نماز قم از خبرگزاری فارس

قم نيوز : قم نیوز: محمد خامه‌یار رئیس ستاد اقامه نماز استان قم به مناسبت روز خبرنگار از دفتر خبرگزاری فارس در قم بازدید کرد.
بازدید رئیس ستاد اقامه نماز قم از خبرگزاری فارس
به گزارش قم نیوز، محمد خامه‌یار رئیس ستاد اقامه نماز استان قم امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در قم، فرا رسیدن روز خبرنگار را به خبرنگاران و عوامل این رسانه ستانی تبریک کرد.

خامه‌یار با بیان اینکه تا کنون کارهای مطلوبی در مجموعه خبرگزاری فارس استان انجام شده است، اظهار کرد: آمار بازدید کنندگان خبرگزاری فارس نسبت به بسیاری از دیگر خبرگزاری‌های رسمی کشور بیشتر است چرا که اخبار منتشر در این مجموعه از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای کارآمد و ارزشی در مجموعه خبرگزاری فارس فعالیت دارند، اضافه کرد: این افراد با رویکرد ارزشی خود از برخوردهای جناحی پرهیز می‌کنند و با رویکردهای حرفه‌ای به دنبال رسالت‌های خود هستند.

همچنین مدیر دفتر خبرگزاری فارس استان قم نیز طی سخنانی با بیان اینکه سایت استانی فارس قم با بستری متفاوت فعالیت خود را از دی ماه سال گذشته آغاز کرده است، اظهار کرد: خبرگزاری فارس نسبت به مجموعه‌های فرهنگی استان قم نگاه متفاوتی دارد به همین علت از فعالیت این مجموعه ها به صورت ویژه‌تری حمایت می‌کند.

سید جواد اشرفی از فعالیت تیم نظرسنجی خبرگزاری فارس در استان قم یاد کرد و گفت: ظرفیت مطلوبی در این حوزه ایجاد شده است که می‌توانیم از این ظرفیت برای دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف استفاده کنیم.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjhyei.uqe8xzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما