پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : 5213
معاون امور عمرانی استانداری قم خبر داد:

آمادگی قم برای ورود زائرین كریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه

قم نيوز : قم نیوز: كمیته حمل و نقل، ترافیك و امور امدادی سفرهای نوروزی استان قم با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و امدادی و به ریاست معاون امور عمرانی استانداری تشكیل جلسه داد.
آمادگی قم برای ورود زائرین كریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه
به گزارش قم نیوز، در این جلسه مهندس جواد دلاوری طی سخنانی با اشاره به عملكرد موفق دستگاه های متولی در تعطیلات نوروز سال ۹۰ اظهار داشت: طبق سنوات گذشته در تعطیلات نوروز میلیون ها زائر و مسافر برای زیارت مرقد شریف حضرت فاطمه معصومه به استان قم سفر می كنند كه لازم است تمهیدات و مقدمات لازم برای پذیرایی از این زائرین در حوزه ترافیك، حمل و نقل و امداد و سوانح مهیا گردد.

وی افزود: اكیپ های پلیس راه و راهور استان، اورژانس، هلال احمر، راهداری و شهرداری از ۲۵ اسفندماه جاری تا پایان روز ۱۵ فروردین ماه ۹۱ بصورت آماده باش كامل در دو حوزه درون شهری و برون شهری در خدمت زائرین و مسافرین عزیز خواهند بود.

معاون امور عمرانی بر همكاری كلیه ادارات و سازمان ها با دستگاه های خدمت رسان تأكید كرد و بیان داشت: برای سهولت تشرف زائرین و مجاورین به حرم حضرت معصومه  و هسته مركزی شهر ۳ پاركینگ میدان بزرگ امام خمینی، پاركینگ شرقی حرم و رودخانه با گنجایش پارك بیش از ۵ هزار خودرو سواری آماده سازی گردیده است.

وی گفت: در همین راستا پاركینگ هایی نیز در مسیر و اطراف مسجد مقدس جمكران پیش بینی و آماده سازی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تأكید بر تأمین روشنایی معابر و بوستان ها، اصلاح و خط كشی شبكه معابر شهری و بین شهری و بروز رسانی علائم و تابلوهای راهنمای مسافرین ابراز داشت: لازم است مدیران دستگاه هایی كه پروژه های عمرانی در سطح شهر اجرا می نمایند قبل از آغاز تعطیلات نسبت به ساماندهی و جمع آوری تجهیزات كارگاهی اقدام و مسیر عبور و مرور را باز نمایند.

وی در پایان گفت: برای جلوگیری از توقف وسایل نقلیه و ایجاد راه بندان و ترافیك در محل ایستگاه اخذ عوارض آزاد راه قم - كاشان ، از ۲۰ اسفند جاری تا ۲۰ فروردین ۹۱ بمدت یك ماه از خودروهای عبوری از این محور در ایستگاه كاشان عوارض دریافت می گردد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.sqpa2bqi1la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما