يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : 52560
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه سه قم اعلام کرد:

اجرای بیش 100 هزار مترمربع عملیات روکش آسفالت در منطقه 3

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه سه قم گفت: عملیات روکش آسفالت معابر و شوارع در سطح این منطقه، به مساحت 102 هزار متر مربع و با اعتبار 7 ميليارد ريال انجام شده است.
اجرای بیش 100 هزار مترمربع عملیات روکش آسفالت در منطقه 3
اجرای بیش 100 هزار مترمربع عملیات روکش آسفالت در منطقه 3
به گزارش قم نیوز، رضا پوریافر با اشاره به پروژه‌های عمرانی منطقه سه قم افزود: در سال گذشته 75 پروژه با اعتبار 234 ميليارد و 100 ميليون ريال انجام شده و تملك‌‌هاي صورت گرفته در سال گذشته، شامل تملك ايستگاه مترو منطقه سه با اعتبار 16 ميليارد ريال در ابتداي بلوار نيروي هوايي، تملک 3 هزار و 500 متر مربع از اراضي انتهاي پايانه مسافربري قم با اعتباري بالغ بر 3 ميليارد و 500 ميليون ريال و آزادسازي هزار و 50 متر مربع عرصه بلوار زينبيه براي آماده‌سازي اجراي رينگ دوم ترافيکي شهر قم با اعتباري بالغ بر 35 ميليارد ريال بوده است.

وی با اشاره به پروژه‌هاي شاخص زيربنايي در سال گذشته بیان کرد: احداث خيابان شهيد جعفري حدفاصل خيابان توانير تا حريم کمربندي و احداث کانال بلوکي خيابان جعفري شامل 2 هزار و 500 متر مربع زيرسازي و آسفالت و 300 متر احداث کانال براي دفع آب‌هاي سطحي با اعتبار 2 ميليارد ريال از جمله این پروژه‌ها است.

شهردار منطقه سه قم افزود: از ديگر پروژه‌ها مي‌توان به احداث خيابان حريم کمربندي حدفاصل خيابان حاجي‌زاده تا خيابان علوي شامل هزار و 100 متر مربع زيرسازي و آسفالت و 300 متر جدول‌گذاري براي تکميل رينگ مجاور  کمربندي امام علي(ع) و اتصال خيابان علوي به خيابان آزادگان با اعتبار یک ميليارد ريال اشاره كرد.

وی احداث ورودي خيابان بهارستان از طرف کمربندي امام علي(ع) شامل هزار و 800 متر مربع زيرسازي و آسفالت را مورد توجه قرار داد و افزود: نصب گاردريل با اعتبار یک ميليارد و 300 ميليون ريال براي دسترسي از کمربندي امام علي(ع) به شهرک مهديه و خيابان ميثم و تسهيل ارتباط بين مناطق 2 و 6 و کاهش بار ترافيک ورودي 72 تن نیز در سال گذشته صورت گرفته است.

پوریافر با بیان اینکه احداث 20 متري پشت باديان شامل 4 هزار و 200 متر مربع زيرسازي و 600 متر جدول‌گذاري با اعتبار  2 ميليارد ريال انجام شده است خاطرنشان کرد: روکش آسفالت سطح منطقه، شامل ترميم و روکش آسفالت به مساحت 102 هزار متر مربع از معابر سطح منطقه در محلات اسماعيل آباد، هفت تير، زينبيه، شهید بهشتي و... با اعتبار 7 ميليارد ريال صورت گرفته است.

وی گفت: ترميم و مرمت پياده‌روهاي شرقي خيابان امام خمینی حدفاصل ميدان امام تا ميدان شهيد زين الدين شامل 3 هزار متر مربع پياده روسازي با اعتبار 3 ميليارد ريال انجام شده است.
 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchvmnm.23ni-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما