يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 52865
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل بهزیستی استان قم:

250 خانواده متقاضی سرپرستی کودکان بی‌سرپرست هستند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل بهزیستی استان قم با تاکید بر اینکه 250 خانواده نابارور متقاضی دریافت سرپرستی کودکان بی‌سرپرست هستند، گفت: با توجه به اینکه جمعیت خانواده‌های متقاضی از کودکان بیشتر است، آنها باید نسبت به تشکیل پرونده اقدام کرده و در نوبت قرار گیرند.
250 خانواده متقاضی سرپرستی کودکان بی‌سرپرست هستند
250 خانواده متقاضی سرپرستی کودکان بی‌سرپرست هستند
به گزارش قم نیوز، رضا سلیقه با اشاره به اینکه ساماندهی مهدهای کودک به اداره‌کل بهزیستی استان قم واگذار شده است، اظهار کرد: این اداره‌کل با توجه به حساسیت کودکان زیر 6 سال، نسبت به مهدهای کودکی که این کودکان این رده سنی را پذیرش می‌کنند برنامه ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه بسیاری از مهدهای کودک بدون مجوز فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: با توجه به اینکه برخی از مهدها شهریه‌های بیشتری می‌گیرند و وضعیت مطلوبی ندارند به دنبال نظارت جامعی بر عملکرد آنها هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان قم بر لزوم مشارکت دستگاه‌های اجرایی در راستای ساماندهی وضعیت مهد کودک‌ها تاکید کرد و گفت: باید برای کودکان برنامه‌های تفریحی فرهنگی و دینی مناسبی پیش‌بینی شود تا آنها در آینده بتوانند مراحل مختلف زندگی را با استفاده از آموزه‌های کودکی خود به خوبی پشت سرگذارند.

وی یادآور شد: اکنون کودکان بی‌سرپرست در مراکز بهزیستی نگهداری می‌شوند، هر چند اعتبارات بسیاری در اختیار اداره‌کل بهزیستی استان قم قرار ندارد اما برای این کودکان برنامه‌های مورد نیاز به صورت ویژه دنبال می‌شود.

سلیقه با تاکید بر اینکه 250 خانواده نابارور متقاضی دریافت سرپرستی کودکان بی‌سرپرست هستند، عنوان کرد: با توجه به اینکه جمعیت خانواده‌های متقاضی از کودکان بیشتر است، آنها باید نسبت به تشکیل پرونده اقدام کرده و در نوبت قرار گیرند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcftcdt.w6d0vagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما