چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : 53020
منبع : خبرگزاری فارس
مدير مركز مطالعات و برنامه‌ريزي جايگاه‌هاي سوخت كشور مطرح كرد

امكان ایجاد 28 هزار فرصت شغلی در جايگاه‌هاي سوخت كشور

قم نيوز : قم نیوز: مدير مركز مطالعات و برنامه‌ريزي جايگاه‌هاي سوخت كشور گفت: اگر در هر جايگاه چهار نفر با كاربري ساده مانند كارواش، اتاق روغن و... ايجاد شود 28 هزار شغل در كمتر از يك سال به وجود مي‌آيد البته اين امر به حمايت و درايت نياز دارد.
امكان ایجاد 28 هزار فرصت شغلی در جايگاه‌هاي سوخت كشور
به گزارش قم نیوز، علی منشی پیش از ظهر امروز در دیدار آیت‌الله مکارم شیرازی اظهار کرد: مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی جایگاه‌های سوخت کشور ایجاد شده که تحول اساسی و ریشه‌ای در حوزه جایگاه‌داران کل کشور است.

وی خاطرنشان کرد: به این وسیله فعالیت‌های مطالعاتی میدانی، علمی و عملیاتی و پیوند با دانشگاه های کشور انجام شده است.

مدیر مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی جایگاه‌های سوخت کشور با بیان اینکه مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی دانش‌بنیان است گفت: وزیر طرحی به عنوان برندینگ جایگاه‌ها داده که در صورت اجرا رانت ایجاد می‌شود.

وی به ظرفیت اشتغال جایگاه‌های سوخت اشاره کرد و افزود: اگر در هر جایگاه چهار نفر با کاربری ساده مانند کارواش، اتاق روغن و... ایجاد شود 28 هزار شغل در کمتر از یک سال به وجود می‌آید البته این امر به حمایت و درایت نیاز دارد.

منشی عنوان کرد: اکنون بزرگترین دغدغه جوانان در زمینه بحث اشتغال‌زایی است و نخستین مسئله این است که جایگاه‌دار تنها از طریق فروش بنزین درآمد نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه الگوی اصل 44 و واگذاری بخش خصوصی نخستین مجموعه هستیم که عملیاتی کار می‌کنیم.

مدیر مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی جایگاه‌های سوخت کشور با اشاره به بحث تبخیر بنزین گفت: به دلیل آنکه ظرفیت مخازن به اندازه‌ای نیست که بنزین در آنها بماند تا به شکل مایع در آید به صورت داغ به جایگاه‌ها عرضه می‌شود و تبخیر بالا بوده و جریمه کسری به جایگاه‌دار می‌دهد که این امر مشکلاتی را به وجود می‌آورد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjyyei.uqet8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما