چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 53041
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم خبر داد

معرفی 121 واحد تولیدی قم برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم گفت: از ابتدای سال تاکنون 121 واحد تولیدی استان برای دریافت تسهیلات به مبلغ 256 میلیارد تومان در قالب طرح رونق تولید به بانک‌ها معرفی شدند.
معرفی 121 واحد تولیدی قم برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها
معرفی 121 واحد تولیدی قم برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها
به گزارش قم نیوز، سید صدرالدین موسوی ظهر امروز در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم برگزار شد، با اشاره به پرداخت تسهیلات رونق تولید در استان قم اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 121 واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به مبلغ 256 میلیارد تومان در قالب طرح رونق تولید به بانک‌ها معرفی شدند، از این میان 90 مورد از تسهیلات مربوط به سرمایه در گردش، 20 مورد مربوط به سرمایه ثابت و 11 مورد مربوط به بازسازی و نوسازی بود.

وی ادامه داد: هدف دولت از اجرای طرح رونق تولید حفظ اشتغال در جامعه و نیز افزایش اشتغال است، اما باید حقوق عمومی و دولتی حفظ شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم افزود: مدیران عامل بانک‌ها باید در جلسات استانداری حضور داشته باشند و دلایل عدم حضور این مدیران باید پیگیری شود، نباید افرادی بدون داشتن اختیارات لازم از سوی بانک‌ها به جلسات فرستاده شوند.

موسوی با اشاره به همکاری بانک‌های استان قم در اجرای طرح رونق تولید اظهار کرد: تمام تقصیرات در خصوص عدم اجرای کامل طرح رونق تولید را نباید به گردن بانک‌ها انداخت، گاهی اوقات خود صنعتگران علاقه ای به دریافت تسهیلات با نرخ بانکی مصوب ندارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که اشتغال موجود را در بنگاه‌های اقتصادی استان قم حفظ کنیم، باید این مساله توسط مدیران بانک‌ها هم پیگیری شود و از این مدیران برای مشارکت در طرح رونق تولید تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccsxqp.2bq108laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما