پنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 53094
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم خبر داد

برگزاري رقابت‌هاي كشوري كيك بوكسينگ بانوان در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم از برگزاري رقابت‌هاي كيك بوكسينگ IKN قهرماني زنان كشور به ميزباني شهر قم خبر داد.
برگزاري رقابت‌هاي كشوري كيك بوكسينگ بانوان در قم
برگزاري رقابت‌هاي كشوري كيك بوكسينگ بانوان در قم

به گزارش قم نیوز، جواد محمدزاده امروز اظهار کرد: موضوع برگزاری رقابت‌های کیک‌بوکسینگ IKN  قهرمانی بانوان ایران به تمامی ورزشکاران و رزمی‌کاران استان در باشگاه‌های مختلف رزمی بانوان قم اطلاع‌رسانی شده و ان‌شاءالله در دهمین روز شهریور ماه به انجام خواهد رسید.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مطلوب این پیکارها در سبک کیک‌بوکسینگ IKN هیأت‌ ورزش‌های رزمی قم انجام شده و این دوره از مسابقات با عنوان رقابت بهترین بانوان سبک کیک‌بوکسینگ IKN و در 9 وزن برگزار می‌شود.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم افزود: شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها برای کسب عناوین برتر اوزان منهای 48، 51، 54، 57، 60، 63، 67، 70 و 75 کیلوگرم با یکدیگر مبارزه می‌کنند، ضمن اینکه مسابقات ویژه رزمی‌کاران رده سنی بزرگسالان برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه مسابقات به شکل سوپر فایت یعنی تک بازی و در استایل فول‌کنتاکت برگزار می‌شود، افزود: این‌روزها علاوه بر برنامه‌ریزی برای برگزاری با کیفیت این مسابقات، شاهد تمرین مشترک تیم‌های جوانان و بزرگسالان بانوان هیأت‌ رزمی قم در باشگاه مجتمع فرهنگی  نور منطقه نیروگاه قم نیز هستیم.

محمدزاده با بیان اینکه ورزش‌های رزمی قم در هر دو بخش مردان و بانوان قدرتمند است، تصریح کرد: موفقیت‌هایی که بانوان فعال در این رشته از مسابقات سبک‌ها و رشته‌های مختلف زیر مجموعه رزمی در سطح کشور کسب می‌کنند، دست‌کم از موفقیت‌های آقایان نیست.

وی با اشاره به موفقیت بانوان رزمی‌کار قم در کسب سکوی سوم تیمی مسابقات کیک بوکسینگ WKF قهرمانی کشور، عنوان کرد: این موفقیت هفته گذشته در پایان دو روز رقابت بانوان پرتوان رزمی قم با حریفان شرکت کننده در این رقابت‌ها به میزبانی شهر بابلسر کسب شده است.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم در پایان اظهار کرد: در این رقابت‌ها علاوه بر عنوان سومی بخش تیمی، شاهد درخشش چهار بانوی عضو تیم کیک بوکسینگ قم بودیم و به ترتیب فاطمه‌سادات موسوی مدال طلا، سمانه یوسف‌زاده و الهه جان‌آبادی دو مدال نقره و پروانه‌سادات سیدپور مدال برنز این مسابقات را به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaywnm.49neo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما