يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 53181
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ کاراته استان قم خبر داد

2 مدال کاراته‌کای قم از جام بین‌المللی ترکیه / تجلیل از کاراته‌کاهای قم در جشن قهرمانان

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ کاراته استان قم از افتخار آفرینی کاراته‌کای ملی‌پوش قم با کسب دو مدال از پیکارهای بین‌المللی این رشته در کشور ترکیه خبر داد.
2 مدال کاراته‌کای قم از جام بین‌المللی ترکیه / تجلیل از کاراته‌کاهای قم در جشن قهرمانان
به گزارش قم نیوز، علیرضا برخوردار در قم، اظهار کرد: مرتضی نعمتی کاراته‌کای مستعد و آینده‌دار باشگاه استقلال قم که زیر نظر مربی با تجربه‌ای همچون استاد خلیلی رشد کرده، با حضور در مسابقات بین‌المللی ترکیه موفق به کسب مدال طلای تیمی و نشان نقره انفرادی این رقابت‌ها در وزن منهای 55 کیلوگرم شد.

وی در ادامه به بازدید اخیر کادر اجرایی هیأت‌ کاراته از باشگاه‌های این رشته اشاره و بیان کرد: در قم باشگاه‌های بسیار زیادی در کاراته فعال هستند و این بازدید با حضور همکاران فعال در بخش‌های مختلف هیأت‌ از باشگاه یکی از اساتید این رشته مرتضی بهادران انجام شد.

رئیس هیأت‌ کاراته استان قم در ادامه به حضور کاراته‌کاهای قم در جشن تجلیل از قهرمانان اشاره و بیان کرد: مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور قم در میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی سال گذشته این هفته توسط اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار می‌شود و کاراته‌کاها نیز در آن شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: کاراته به دلیل اینکه هر ساله نمایندگان متعددی در رده‌های سنی مختلف بخش کنترلی و همچنین نفرات زیادی در ترکیب تیم‌های اعزامی سبک‌های متعدد این رشته به میادین بین‌المللی و برون‌مرزی مختلف دارد، از جمله رشته‌های پرمدال از بخش بین‌المللی است.

برخوردار خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان بین‌المللی سال ۱۳۹۵ ورزش قم در روز پانزدهم شهریور ماه، طبق نامه اداره ورزش و جوانان استان قم، معرفی کاراته‌کاهای مدال‌آور قم صورت گرفته و همچون سال‌های قبل کاراته بیشترین سهم را در بین مدال‌آوران خواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: امسال مسابقات کاراته بازی‌های کشورهای اسلامی، پیکارهای قهرمانی آسیا در چهار رده‌ سنی و چند میدان بین‌المللی با درخشش کاراته‌کاهای قم در کسب مدال‌های متنوع همراه بود، ضمن اینکه هنوز مسابقات کاراته قهرمانی جهان در رده‌های سنی پایه را نیز پیش‌رو داریم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchzznm.23nx6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما