جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۱
کد مطلب : 53353
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ گلف استان قم خبر داد

قهرمانی قم در مینی‌گلف مردان ایران

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ گلف استان قم از موفقیت مردان گلف‌باز قم در کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی پیکارهای مینی‌گلف کشور خبر داد.
قهرمانی قم در مینی‌گلف مردان ایران
قهرمانی قم در مینی‌گلف مردان ایران
به گزارش قم نیوز رضا دلاوری امروز اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون گلف، مسابقات مینی‌گلف مردان ایران به میزبانی هیأت‌ گلف استان همدان به انجام رسید و با قهرمانی گلف‌بازان هیأت‌ قم به کار خود پایان داد.

وی ادامه داد: تیم‌های 16 استان برای کسب عناوین برتر این دوره از مسابقات با یکدیگر رقابت کردند و در پایان پیکارهای بخش انفرادی سیدعلیرضا غفاری از همدان مقام نخست را کسب کرد، سیدحسام امیرهاشمی از هیأت‌ گلف قم مقام نایب‌قهرمانی را به خود اختصاص داد و دیگر نماینده قم یعنی علی منفرد به مقام سوم رسید.

رئیس هیأت‌ گلف استان قم اضافه کرد: در بخش تیمی این دوره از پیکارهای مینی‌گلف مردان ایران در همدان، تیم هیأت‌ گلف استان قم بالاتر از دیگر رقبای خود مقام نخست و عنوان قهرمانی را به دست آورد، همدان نایب‌قهرمان شد و و آذربایجان‌شرقی بر سکوی سوم ایستاد.

وی با بیان اینکه کاپ اخلاق این دوره از رقابت‌ها به تیم سیستان و بلوچستان رسید، تصریح کرد: پس از موفقیت تحسین برانگیز تیم مینی‌گلف بانوان قم، این‌بار تیم مینی‌گلف مردان قم با موفقیتی چشمگیر موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور شد.

دلاوری با اشاره به افتخار آفرینان گلف قم در این مسابقات، بیان کرد: با پایان دو روز رقابت مدعیان کسب عناوین برتر عنوان قهرمانی این رقابت‌ها در حالی به تیم مینی گلف هیأت‌ قم رسید که این تیم ترکیب علی منفرد، محمد مولوی، فرهاد فاتح، سیدحسام‌الدین هاشمی و به سرپرستی مجید کربلایی به مصاف حریفان رفت.

وی با بیان اینکه مسابقات این دوره مجموعا به مدت هفت روز با حضور بانوان و مردان گلف‌باز استان‌های مختلف به انجام رسید، ابراز کرد: پیش از این نیز بانوان قم با کسب مقام قهرمانی بخش انفرادی و رتبه سوم قسمت تیمی مسابقات قهرمانی کشور افتخار آفرین شده بود.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcippaw.t1apw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما