سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 53513
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد

اعزام 8 پينگ‌پنگ باز قم به تور ايراني تنيس روي‌ميز

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ تنيس روي‌ميز استان قم از اعزام هشت پينگ‌پنگ باز قم به نخستين دوره رقابت‌هاي تور ايراني تنيس روي‌ميز خبر داد.
اعزام 8 پينگ‌پنگ باز قم به تور ايراني تنيس روي‌ميز
اعزام 8 پينگ‌پنگ باز قم به تور ايراني تنيس روي‌ميز
به گزارش قم نیوز محمد عموئیان امروز اظهار کرد: از سوی فدراسیون تنیس روی‌میز برای برگزاری نخستین دوره تور ایرانی درجه دو پینگ‌پنگ در حالی برنامه‌ریزی شده است که این پیکارها با حضور تعداد 153 ورزشکار به انجام می‌رسد.

وی ادامه داد: از نکات مهم این دوره از رقابت‌ها عدم امکان حضور ۴۰ ورزشکار اول رنکینگ ایران در مسابقات تور ایرانی است که فرصت بسیار مناسبی را برای دیگر پینگ‌پنگ بازان فراهم می‌کند تا توانمندی‌های فنی و تکنیکی خود را در این پیکارها به نمایش بگذارند.

رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم افزود: طبق برنامه‌ریزی فدراسیون، نخستین دوره مسابقات تور ایرانی درجه دو پینگ‌پنگ بزرگسالان کشور از 22 تا 24 شهریور ماه به میزبانی هیأت‌ تنیس روی‌میز استان کرمانشاه و با حضور بازیکنان 25 استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هشت نفر از بهترین‌های حال حاضر تنیس روی‌میز قم راهی این رقابت‌ها شده‌اند، اضافه کرد: سیدعلی سجادیان، پویا وفایی، محمدمهدی اسدی، حامد آقایی خدابنده‌لو، سیدمحمدامین منتظری، سیدمحمد حجازی، سیدمحمدمعین منتظری و حسین امیری نمایندگان قم در این پیکارها هستند.

عموئیان به گروه‌بندی این رقابت‌ها نیز اشاره کرد و افزود: مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات در 44 گروه سه و چهار نفره برگزار می‌شود و سیدعلی سجادیان در گروه پنجم با علی‌اکبر شاری از مازندران و عبدالهادی موغلی از هیأت‌ تنیس روی‌میز فارس هم‌گروه شده است.

وی با بیان اینکه از هر گروه دو نفر راهی مرحله بعد می‌شوند، افزود: در گروه هشتم این مسابقات پویا وفایی از قم با سروش ذبیحی از مازندران و سیدمبین حسینی از کردستان رقابت می‌کند، در گروه 10 محمدمهدی اسدی از قم مقابل مهدی نصیری از خوزستان و بهمن صادقی از لرستان قرار می‌گیرد و در گروه 14 حامد آقایی خدابنده‌لو از قم حریف حسین زندش از تهران و آراد جهانگیری از تیم هیأت‌ تنیس روی‌میز کردستان خواهد بود.

رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم بیان کرد: در گروه 20 سیدمحمدامین منتظری از قم با حسن عسلی از لرستان و سیدهادی مجیدی از اصفهان رقابت می‌کند، در گروه 24 سیدمحمد حجازی از قم با میلاد نظامی از تهران، پارسا خلیلی از بوشهر و سپهر مریدپور از مازندران دیدار می‌کند.

وی یاد آور شد: در گروه 37 مرحله مقدماتی سیدمحمدمعین منتظری از قم با حسین دانش‌یار از خوزستان، میلاد فاخری از آذربایجان غربی و مهدی زمانی از اصفهان و در گروه 41 حسین امیری از قم با مصطفی قازی از اصفهان، آرین آقایی از کرمانشاه و سهیل بیگی از ایلام مسابقه می‌دهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgwn9n.ak9wq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما