چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 53572
منبع : خبرگزاری مهر
با عقد قراردادی تا پایان فصل

بازیکن فصل گذشته یاسین پیشرو به آتلیه طهران قم پیوست

قم نيوز : قم نيوز: مهران رضاپور بازیکن فصل گذشته تیم فوتسال یاسین پیشرو به تیم آتلیه طهران قم پیوست.
بازیکن فصل گذشته یاسین پیشرو به آتلیه طهران قم پیوست
بازیکن فصل گذشته یاسین پیشرو به آتلیه طهران قم پیوست
به گزارش قم نيوز مهران رضاپور که فصل گذشته در ترکیب تیم یاسین پیشرو در لیگ برتر فوتسال بازی می‌کرد با قراردادی تا پایان فصل به تیم فوتسال آتلیه طهران قم پیوست تا در ادامه راه، شاگرد سید وحید غیاثی شود.

رضاپور سال گذشته در ترکیب تیم یاسین پیشروی قم در بازی‌های زیادی برای این تیم به میدان رفت و چند گل نیز به ثمر رساند و اکنون برای تقویت تیم فوتسال آتلیه طهران قم در نیم فصل دوم به عضویت این تیم درآمده است.

این در حالی است که آتلیه طهران برای جذب بازیکن در نیم فصل چند بازیکن را مد نظر دارد اما پیوستن رضا پور به آتلیه طهران یکی از این جاهای خالی را پر کرده است تا انتخاب‌های تیم قمی برای جذب بازیکن محدودتر شود.

تیم فوتسال آتلیه طهران قم قرار است روز جمعه هفته جاری در دیداری معوقه از هفته اول لیگ برتر فوتسال در سالن شهید حیدریان قم پذیرای تیم مقاومت قرچک باشد و پس از این بازی، نماینده قم چند هفته استراحت خواهد داشت.

این در شرایطی است که به غیر از بازی تیم‌های آتلیه طهران قم و مقاومت قرچک، تیم‌های حاضر در جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال ۲ بازی دیگر تا پایان فصل در پیش دارند اما اگر آتلیه طهران قم بتواند در بازی معوقه از سد مقاومت قرچک عبور کند می‌تواند صعودی چند پله‌ای در جدول تجربه کند.

انتهاي پيام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb5sbs.rhbfzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما