پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 53584
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس فدراسيون ورزش‌هاي جانبازان و معلولين خبر داد

صعود 2 پله‌اي هیأت‌‌ جانبازان قم در كشور

قم نيوز : قم نیوز: رئيس فدراسيون ورزش‌هاي جانبازان و معلولين گفت: نگاه حمايتي اداره كل ورزش و جوانان استان قم از جامعه‌‌ ورزش جانبازان و معلولين قم جاي تقدير دارد.
صعود 2 پله‌اي هیأت‌‌ جانبازان قم در كشور

به گزارش قم نیوز، محمود خسروی‌وفا که برای حضور در مجمع سالیانه هیأت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم به این شهر سفر کرده بود، در جمع اعضای مجمع این هیأت‌‌ ورزشی اظهار کرد: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین جایگاه هیأت‌ قم نسبت به سال گذشته دو پله ترقی داشته و از رتبه 16 به 14 ارتقاء پیدا کرده است.
وی اضافه کرد: این که هیأت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در بین هیأت‌‌های برتر استان قم قرار دارد به واقع مایه خرسندی است که امیدوارم با توجه به وجود ظرفیت‌های بسیار خوب در قم، شاهد فتح عناوین بیشتر و با کیفیت‌تری از سوی ورزشکاران این استان در مسابقات مختلف آتی باشیم.
رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین افزود:‌ با توجه به شرایط موجود در استان‌ها، نگاه حمایتی در مورد رشد و گسترش ورزش جانبازان و معلولین بسیار پراهمیت است و با توجه جایگاه رو به رشد هیأت‌ قم، از حمایت‌ها و نگاه مثبت مدیر کل ورزش و جوانان قم به این هیأت‌‌ تقدیر می‌کنم.
وی تصریح کرد: با یک نگاه عمومی و از بستر قانون به دنبال این هستیم که مجموعه‌های ورزشی که در اختیار هیأت‌‌های استانی ورزش جانبازان و معلولین است از ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت خارج شده و در اختیار این هیأت‌‌ها قرار بگیرد.
خسروی‌وفا که همزمان ریاست کمیته ملی پارالمپیک را نیز بر عهده دارد، در ادامه به اختصاص ۲۷ صدم از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده برای توسعه ورزش اشاره کرد و افزود:‌ با توجه به بحث مالیات بر ارزش افزوده  که برای توسعه ورزش در بخش‌های مختلف مطابق قانون برنامه ششم توسعه به اجرا گذاشته خواهد شد، ظرفیت خوبی برای ما ایجاد خواهد شد که امیدواریم با توجه به تعاریف صورت گرفته در مورد هزینه کردن آن، بسیاری از اهداف مد نظر در آینده محقق شود.
انتهای پیام /136
 
https://qomnews.ir/vdceen8n.jh8xvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما