شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 53662
منبع : خبرگزاری فارس
با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

صبای قم به خاطر تماشاگرانش 50 میلیون جریمه شد

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتبال صباي قم به خاطر توهين تماشاگران خود به تيم ميهمان در مسابقه خانگي هفته چهارم ليگ آزادگان به پرداخت 50 ميليون جريمه نقدي محكوم شد.
صبای قم به خاطر تماشاگرانش 50 میلیون جریمه شد

به گزارش قم نیوز تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی در دیداری از هفته چهارم نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان عصر یازدهمین روز شهریور ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به میدان رفتند که این بازی با تقسیم امتیازها به پایان رسید.
در این دیدار که به قضاوت مجید پورعلی با کمک محمدرضا مدیروستا‏، عبدالعلی شکرگزار به انجام رسید، تیم صبای قم دومین مسابقه خانگی خود از فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول ایران را برابر دیدگان قمی‌های علاقمند به فوتبال برگزار کرد و در پایان برابر حریف قدرتمند خود به تساوی یک بر یک رضایت داد.
این در حالی است که صبای قم از نخستین مسابقه خانگی خود در رقابت‌های این فصل لیگ آزادگان تساوی بدون گل در برابر تیم نفت مسجد سلیمان باخت یک صفر را در کارنامه داشت و از دو بازی خارج از خانه نیز باخت چهار بر صفر برابر خونه به خونه و تساوی بدون گل با آلومینیوم سازی اراک را کسب کرده بود.
در حالی که بعد از دیدارهای هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر به استراحتی نزدیک به سه هفته رفته‌اند، کمیته انضباطی با توجه به گزارش ناظر مسابقه و تیم داوری دیدار صبای قم و ملوان بندر انزلی، جریمه‌ای 50 میلیونی برای صبای قم به خاطر رفتار تماشاگران این تیم و همچنین جریمه‌ای برای ملوانی‌ها به خاطر توهین به صبا در نظر گرفت.
در رای کمیته انضباطی آمده است: در مسابقه تیم‌های صبای قم و ملوان بندرانزلی با توجه به اعتراض‌های مکرر به داور و اخراج مهدی حسنی‌مقدم، وی طبق ماده 63 آیین‌نامه انضباطی به توبیخ کتبی محکوم شد، ضمن اینکه مهدی دیده‌بان، مدیر رسانه‌ای تیم ملوان بندر انزلی به دلیل اعتراض مکرر به داور و اخراج طبق ماده 63 آیین نامه انضباطی به توبیخ کتبی و جریمه پنج میلیون ریالی نقدی محکوم شد.
همچنین تیم فوتبال صبای قم به خاطر فحاشی تماشاگران به تیم مقابل، باید مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند، ضمن اینکه تیم ملوان بندر انزلی نیز به دلیل فحاشی تماشاگران به تیم صبای قم، باید مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
انتهای پیام /136
 
https://qomnews.ir/vdcb50bs.rhbf0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما